Příspěvky na Instagramu půjdou jednoduše přeměnit v reklamy
Po tomto inzerenti už dlouho volali. Příspěvky na Instagramu půjde přeměnit na reklamy skrze Správce reklam nebo Power Editor.
Dosud jste tak mohli udělat jen kliknutím tlačítka „Promote" přímo u organického příspěvku, což bylo ekvivalentem boostování příspěvků přímo z Facebook Stránky několik let dozadu. Ano, šlo o udržování zvyků z marketingového pravěku. Nyní ale přichází dlouho očekávaná budoucnost.
Tato funce má být dostupná globálně v „rámci několika týdnů", a to pro reklamy s cíly zvýšení povědomí o značce („Brand Awareness"), engagementu příspěvku („Post Engagement"), dosahu („Reach") a počtu zhlédnutí videa („Video Views objectives"),
V tuto chvíli ale bude možné popsaným způsobem udělat reklamu jen z příspěvku s jednou fotografií nebo videem, pro Carousel, Stories, příspěvky označené jako „Branded Content" a tzv. „Instagram Shopping posts" to zatím neplatí.
Jakmile se reklama spustí, placený engagement se připočte u příspěvku k tomu organickému. Ve Správci reklam bude vidět pouze placený engagement. Insights v Instragramu ukáží organický i placený dosah. Pokud pro vás funkce není dostupná, měli byste se dočkat do půlky června.
Zdroj: WERSM