Prodej počítačových her podle očekávání klesl
27. 9. 2010
| ITO
Na trh herního průmyslu přichází očekávaná pokles. Jen v USA došlo během prvních šesti měsíců podle výzkumné agentury NPD Group k meziročnímu poklesu tržeb o více než pětinu. Důvodem je nejen krize, ale hlavně větší obliba social-gamingu a narůstající objemy přímo stažených titulů, přímo související s poklesem cen za připojení k vysokorychlostnímu internetu.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Na trh herního průmyslu přichází očekávaná pokles. Jen v USA došlo během prvních šesti měsíců podle výzkumné agentury NPD Group k meziročnímu poklesu tržeb o více než pětinu. Důvodem je nejen krize, ale hlavně větší obliba social-gamingu a narůstající objemy přímo stažených titulů, přímo související s poklesem cen za připojení k vysokorychlostnímu internetu.
Herní odvětví navíc čeká v budoucnu ještě další rána - pokud se zdraží počítačové komponenty dodávané z Číny a tím i skokově ceny produktů, dá se předpokládat menší zájem o nové, technologicky náročnější tituly.
Štítky dokumentu: Marketingový výzkum