Promoted Posts jde nově cílit i geograficky

4. 6. 2013 | Petr Michl

Promoted Posts jsou asi nejoblíbenějším nástrojem správců facebookových stránek. Jednoduchost jejich nastavení je ovšem do značné míry limitující. Můžete zaplatit za to, že svým příspěvkem oslovíte větší část vaší fanouškovské báze. Maximálně můžete rozšířit dosah i na facebookové Zdi jejich přátel. Promoted Posts nyní ovšem získávají další možnost, lze je cílit i geograficky.

Zaměření dle lokace jde určit až u propagovaného příspěvku bez ohledu na jeho předchozí nastavení. Můžete tak lépe cílit příspěvek, který neměl svázán svůj organický dosah s žádnou geografickou restrikcí. Nebo naopak můžete u placeného dosahu rozšířit „rádius cílení" poté, co jste nejdříve příspěvek směřovali jen publiku v určité oblasti.

Cílit lze dle země a města, „regionální položka", státy / provincie, nalezne využití třeba v USA nebo Brazílii. V malé České republice pro ní uplatnění nehledejte. Toto vylepšení Promoted Posts ocení poskytovatelé služeb či prodejci s nabídkou, která lze využít pouze místně. Například pořadatelé koncertů nemusí platit za větší dosah u příspěvku o večerní show, který by zbytečně oslovoval fanoušky kapely či klubu z daleka. Přijít lze ale jistě na mnoho jiných „lokálních využití", která dávají smysl.

Zdroj: www.insidefacebook.com

Štítky dokumentu: Facebook Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: