První reklama na iPad byla vysílána při Oskarech
8. 3. 2010
| RaTP
Apple na předávání cen filmové akademie představil televizní reklamu, kterou má lákat zákazníky ke koupi svého nejnovějšího produktu - tabletu iPadu. Třicetisekundový spot se snaží ukázat veškeré možnosti, které zařízení má.
Apple se rozhodl hrát v případě iPadu na funkčnost, nikoli na emoce. Tento krok byl pravděpodobně vyžádán nutností představit produkt zejména těm, kteří si dodnes nedovedou zcela přesdstavit, v čem tkví jeho přidaná hodnota.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Apple na předávání cen filmové akademie představil televizní reklamu, kterou má lákat zákazníky ke koupi svého nejnovějšího produktu - tabletu iPadu. Třicetisekundový spot se snaží ukázat veškeré možnosti, které zařízení má.
"Apple se rozhodl hrát v případě iPadu na funkčnost, nikoli na emoce. Tento krok byl pravděpodobně vyžádán nutností představit produkt zejména těm, kteří si dodnes nedovedou zcela přesdstavit, v čem tkví jeho přidaná hodnota," uvádí Jan Kessler, reklamní kritik. "Snaží se přesně načrtnout hranici mezi notebookem a tabletem, tak, aby dovedl vymezit svůj segment trhu. Osobně ovšem spot považuji za velmi plochý a nepříliš výrazný. iPad bych si na základě jeho shlédnutí rozhodně nepořídil."
Štítky dokumentu: Mobilní zařízení