Bing kupuje fanoušky na Facebooku

5. 3. 2010 | ITO
Microsoft, jak se zdá, našel způsob, jak konečně nalákat na svou ne příliš oblíbenou Facebookovou stránku fanoušky. A to skrze nejexponovanější místo na Facebooku - přes FarmVille. Rozhodl se totiž virtuálním farmářům nabízet odměnu ve virtuální měně, pokud se stanou jeho fanoušky.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.bing.com

Microsoft, jak se zdá, našel způsob, jak konečně nalákat na svou ne příliš oblíbenou Facebookovou stránku fanoušky. A to skrze nejexponovanější místo na Facebooku - přes FarmVille.  Rozhodl se totiž virtuálním farmářům nabízet odměnu ve virtuální měně, pokud se stanou jeho fanoušky. A začaly se dít věci - stránky Microsoftu během jediného dne nabraly 425 000 fanoušků a několikanásobně tak překročily původní hodnotu (ta činila "pouhých" 117 000).
Program, za kterým stojí digitální agentura Deep Focus opět poukazuje na potenciál světa social gamingu a jeho virtuálních měn. Nicméně ani s takovouto masou nemá Microsoft vyhráno. Jak pravil senior director oddělení marketingu Bingu, Lynn Girotto: "Opravdová výzva začíná teprve teď. Musíme těch 425 000 fanoušků Bingu nejen udržet, ale přetavit je i na jeho uživatele."

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: