Reklama na novou řadu seriálu Narcos září i v barech a na toaletách
Seriál Narcos je odvážný a přesně takový je i jeho marketing. A nic na tom nemění ani to, že král v podobě Pabla Escobara je mrtev. Třetí série vyprávějící příběh kartelu z Cali je propagována dokonce i na toaletách v barech.
Agentura DonerLA se rozhodla přistoupit ke kampani na novou sérii jedné z nejvýznamějších shows Netflixu s jistou dávkou vyčůranosti. Nebo minimálně cílí také na ty, co právě čůrají. Pisoáry a držáky toaletních papírů na toaletách barů v Los Angeles, New Yorku Chicagu a Miami byly vybaveny polepy s nápisem:
„Here in the ’90s? There’s an 80% chance this powder came from the Cali Cartel.”
A vedle tohoto nápisu je pak samolepka připomínající srolovanou bankovku, dosud oblíbenou pomůcku k šňupání kokainu. Dle DonarLA je tato v politicky korektní době značně nebojácná forma out-of-home marketingu tak populární, že se ji lidé snaží občas i odnést domů.
Oproti utrhávání kusů držáku na toaletní papír jdou takové snahy mnohem lépe u podtácků pod nápoje. Ty jsou imitací zrcadla, oblíbeného povrchu pro uspořádávání lajn koksu. Copy je v tomto případě dvojsmyslně a tím i dvojitě úderná: „Need a great pickup line?"
„Pickup line" znamená „balící hláška" a musíme uznat, že začínáme mít pro marketing seriálu Narcos slabost. Je totiž návykově kontroverzní.
Kam dál?
Propagace seriálu Narcos si drží vysokou laťku od samého počátku. V roce 2015 uváděl jeho první sérii slogan: „There’s no business like blow business.”
Ke konci roku se Narcos propagovali v Madridu s billboardem, na kterém Pablo Escabor deklamuje: „Ó, bílé Vánoce."
Zdroj: Heraldo.es
A čekání do startu aktuální série bylo odpočítáváno s pomocí přesýpacích hodin, u nichž jste si mohli trápit představivost tím, že písek nahradil lepší materiál.
Zdroje: Netflix, Adweek, Heraldo.es