Reklama Sir Kensington's je tak dobrá, že ji nemůžete přestat okusovat
Značka Sir Kensington's je v Americe vyhlášená svými lahodnými dochucovadly. V nové outdoorové kampani dokazuje, že jsou její dipy, majonézy i kečupy natolik lahodné, že mají konzumenti potřebu okusovat dokonce i samotný billboard.
Ve spolupráci s agenturou Interesting Development vytvořila značka téměř třímetrový billboard zobrazující hamburger s hranolkami a se dvěma produkty Sir Kensington's a umístila jej do ulic New Yorku společně s varováním, že reklama není k jídlu. I přesto ale někteří neodolali a kousnuli si.
„Varování: Tento billboard není k jídlu.”

Nepomohlo ani to, že billboard bedlivě střežil americký herec Steve Schirripa (známý ze seriálu Rodina Sopránů), který na kolemjdoucí na ulici pokřikoval, ať „pokračují v chůzi” a že „během jeho hlídky se to rozhodně nestane”.
Na instalaci však během měsíce července přibývaly stále další a další kousance a do prvního týdne v září nenasytní fanoušci billboard „snědli” téměř celý. I přes další varování značky.
„Pořád jíte náš billboard. Je načase to začít brát vážně.”
A tak se Sir Kensington's nakonec rozhodli reklamu nahradit oficiálním prohlášením, že billboard raději přesunuli do švýcarského skladovacího komplexu Geneva Freeport, kde se nachází umělecké kousky a další cennosti v hodnotě miliard dolarů. Značka si svých produktů evidentně cení. My si zase ceníme její smysl pro humor.
„Nepřestali jste jíst náš billboard, tak jsme jej přesunuli do Geneva Freeport.”

Zakladatel agentury Interesting Development, Paul Caiozzo, na adresu kampaně uvedl: „Sir Kensington's dělá cokoliv, čeho se dotkne, neodolatelným. Dává tak smysl, že by se lidé pokoušeli sníst i samotnou reklamu.”
Zdroj: adweek.com