Reklama týdne: Gangsterka od Burger Kingu zobrazuje násilnou čistku
Klient: Burger King
Kreativní agentura: We Believers
Produkce: LANDIA
Režiséři: Robert Llauro / Agustín Alberdi
Borci v kožených bundách jdou do akce. Jejich boss čeká před podnikem, v kterém mezitím nechávají projevit své sklony k násilí. Jejich oběti nečeká nic pěkného: poctivá nakládačka pěstí, rána baseballovou pálkou, prohození oknem, ale i zničující ponoření obličeje do vařícího oleje.
Ne, to nebyla scéna z mafiánského filmu, ale výsledek další spolupráce Burger Kingu s kreativní agenturou We Believers a produkcí Landia. V klipu nazvaném The Naturals vs The Artificials se výše popsaní ranaři vypořádávají s umělými ingrediencemi ve Whopperu. A hraje jim k tomu i tklivá píseň s tímto textem:
„How could it be
That we couldn't see
They'd clean up the Whopper
From artificial ingredients ... like me?
Goodbye, Sodium Benzoate. Goodbye, Monosodium Glutamate.
Goodbye, Polysorbate 80. Goodbye, EDT Acid...
They say real food tastes better
Bye forever, see you never."
Na spot se podívejte níže: