Reklama týdne: Huggies - Meeting Murilo

7. 5. 2015 | Petr Michl
I slepá těhotná matka by chtěla vidět, jak vypadá její dítě na snímku z ultrazvuku. Nový virál od výrobce plenek Huggies jí k tomu pomáhá.



Klient: Kimberly-Clark / Huggies
Agentura: Mood
Země: Brazílie

Chvíle, kdy spatří těhotná žena své dítě poprvé na obrazovce při vyšetření ultrazvukem, jsou pro matky nezapomenutelné. Jak to ale mají slepé matky? Výrobce plenek Huggies se snažil v brazilské kampani přiblížit tento pocit i jim.



Téměř čtyřminutové video má velice dlouhou expozici, která je jakousi promluvou matky k dítěti v jejím břiše. Zachycuje intimitu a sílu tohoto pouta. Až v půlce stopáže je zřejmé, že hlavní hrdinka ho nemůže vidět.  I tak ji zbývají silné smysly. Chce ho držet, objímat, líbat, cítit - nic z toho ale není možné, dokud je dítě jen obrysem na černobílé obrazovce.

V tu chvíli ale vstoupí na scénu 3D tiskárna, která dokáže dle snímků z ultrazvuku vytvořit reliéf hlavičky děťátka. Slzy dojetí v očích matky poté, co ji lékař předá destičku s výsledkem, jsou upřímné a odzbrojující. Ač je tato reklama samozřejmě cvičením v tom, jak vymáčknout z dané situace co největší doják" za každou cenu, je nutné smeknout před tím, s jak řemeslnou zručností tak činí. Je to opravdové a silné, navíc se zaručeným virálním efektem.

Zdroj: Fast Company

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: