Reklama týdne: Johnnie Walker se při příležitosti 200. výročí vydal do vesmíru

5. 1. 2021 | Milada Zemanová
Skotská whisky Johnnie Walker ve své nejnovější reklamě připravila skutečně vesmírnou podívanou. Navíc přináší naději do budoucna a upozorňuje na malé radosti všedního dne, na které se musíme soustředit.

Klient: Johnnie Walker

Agentura: AlmapBBDO

Země: Brazílie

Značka skotské whisky Johnnie Walker ve spolupráci s agenturou AlmapBBDO hned zkraje roku představila vizuálně velice atraktivní spot. Ten kromě samotného zpracování zaujme i dobrodružným příběhem, který pojednává o astronautech, jež cestují vesmírem v přistávacím modulu (dále v kapsli, pozn red.) a snaží se dostat do zemské atmosféry.

Samotný návrat je přitom velice stresující, protože může dojít k řadě komplikací. Nicméně v tomto příběhu je kromě sestupu ještě další faktor, který udržuje astronauty v napětí. Nemají totiž strach pouze o sebe, ale i o další lidi, kteří se vrací s nimi. Na rozuzlení celého příběhu se podívejte ve videu níže.

Kapsle s ústřední dvojicí úspěšně přistane a následně vidíme další, které také v pořádku projdou atmosférou. Záběry z vesmíru jsou následně prolnuty záběry z běžného života. Můžeme tak například vidět setkání přátel, oslavu i svatbu.

Příběhem provází hlas bývalého astronauta NASA Johna „Danny" Olivase, který vypráví:

„Když se někam vracíte, můžete vše prožít znovu, jako by to bylo poprvé. Ten pocit je silný. Věci, které jsme brali jako samozřejmost, jsou teď pro nás vzácností. Život bude zase plný možností. Ten pocit jsem zažil já a zažijete ho i vy. Věřte mi, jsem Danny Olivas a vím, jaké to je, být odtržený od světa”.

Celá videoreklama vznikla při příležitosti 200. výročí založení dané whisky a je metaforou pro rok 2020, který byl plný chaosu a opakovaných lockdownů. Za nimi však leží naděje, že bude zase lépe. Samotné video je zakončeno citátem s brandovou hláškou Johnnie Walkera.

„Dalších 200 let právě začíná. Keep walking”.

Paula Costa, marketingová víceprezidentka ve společnosti Diageo, která značku Johnnie Walker vlastní, uvedla, že touto reklamou zůstali věrní atmosféře tohoto alkoholického nápoje. Zmínila, že dosavadní 200letý příběh byl plný pohledů do budoucnosti a hledání příležitostí, jež nabízí. Dále doplnila, že tento krátký snímek vyzdvihuje malá, ale velmi důležitá, potěšení každého dne.

Zajímavostí je, že scény z vesmíru se natáčeli ve studiu za použití filmové technologie, kterou využil například film Gravitace.

Zdroj: Muse by Clio

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: