Reklama týdne: Liquid Death vás zve do Centra recyklované plastické chirurgie

26. 5. 2023 | Petr Michl
Parodická klinika plastické chirurgie od minerálky Liquid Death posouvá hranice toho, co chcete v reklamě vidět.

Značka Liquid Death pokračuje ve svém brandingu, kterému není nic svaté. Minerálka v plechovce zdůrazňuje zejména to, že je její balení ve srovnání s konkurencí v plastu výrazně udržitelnější. Tyká si s absurditou, trapností a nadsázkou nafouklou mimo všechny obvyklé proporce. A tak není divu, že se svou další kampaní strká plastový odpad tam, kde ještě záměrně nebyl: pod lidskou kůži.

Ve svém spotu totiž otevírá „Centrum recyklované plastické chirurgie“. Průvodcem po něm je komička Whitney Cummings, která ukazuje, že recyklace v jejich podniku se rovná zároveň augmentaci. Je libo vycpat zadek, aby se podobal tomu od Kim Kardashian? Stačí mezi gluteus maximus a kůži nastrkat pár zmačkaných lahví. Hodilo by se spíše zvětšení penisu? V tom případu zmačkanou drť nedoporučujeme, hodí se se spíš skutečně pevná láhev té správné délky a šířky.

Obzvláště záběry „aplikace“ jsou poněkud nechutné. Liquid Death ale přesně na toto své publikum naučila, záběry na uklidňující přírodu a pramen s křišťálově čistou vodou nechá jiným prodejcům.

Cummnigs veřejně mluví velmi otevřeně o svých vlastních problémech s plastickými operacemi a postavou. Idea šáhlé kliniky plastické chirurgie ji tak přišla zajímavá, a dokonce se i podílela na finalizaci scénáře.

Jako vždy jsou naší cílovou skupinou jednoduše lidé, kteří se smějí. O Liquid Death přemýšlíme skoro jako o platformě typu (komediálního pořadu) Saturday Night Live, kam můžeme přivést celebrity nebo nápady a napsat celou premisu, kterou jste nikdy nečekali," uvedl pro Muse ředitel kreativního oddělení Liquid Death Andy Pearson a dodal:

 „Humor je způsob, jak skutečně oslovit lidi. Stali jsme se tak znecitlivělí vůči špatným zprávám nebo hrozivým sdělením o životním prostředí. Pokud chceme prorazit a skutečně někoho přimět k zamyšlení, je humor mocnou zbraní. Vždy je postaven na pravdě. Takže pokud někoho přimějete, aby se zasmál myšlence, že recyklace plastů je mýtus, možná časem skutečně přimějeme lidi, aby zvážili svá rozhodnutí. Možná, že až příště sáhnou po plastové láhvi s vodou, dvakrát se zamyslí.“

Po více než minutě znepokojivých — ale zároveň bizarně humorných obrazů přichází realita, která už k smíchu příliš není. Dle Liquid Death se ve skutečnosti recykluje v USA jen 5 % plastů, A v tom případě je dle této značky (recyklovatelná) hliníková plechovka o poznání udržitelnějším řešením.

 

Tip redakce

Minerálka Liquid Death vyprodala za den i ten nejšílenější merch: klystýrovou sadu bubeníka Blink-182

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: