Reklama týdne: Popradská káva — Tajomstvo pravého kávičkára

15. 5. 2018 | Petr Michl
Někdo si rád lije do kafe rum, někdo do něj hodí rovnou 3 cukry nebo šlehačku. Popradská v nové kampani vzkazuje: neřeš kávu jiných a i ta tvoje bude chutnat lépe.

Také máte nutkání vysvětlovat lidem na potkání, že piccolo neexistuje nebo že mandlové mléko není mléko? Popradská káva vám chce říct, že s takovým chováním pravý kávičkár nebudete.  

Za kampaní stojí již tradičně bratislavská Zaraguza. Její CEO Martin Blaško uvedl:

„Insightem naší nejnovější kampaně Popradské kávy bylo to, že žijeme v době sociálních bublin a táborů. Dělíme se na ty naše a ty druhé. Na konspirační teoretiky a sluníčkáře. Na jablíčkáře a androidisty. Jako byste nemohli mít rádi zároveň Star Wars i Star Trek.  Vidíme také, že na sociálních sítích přibývají komentáře zesměšňující ty, co pijí kávu jinak jako my. Proto jsme se rozhodli namísto klasické kampaně na kávu, kde by se dala komunikovat chuť, kvalita a další klišé kategorie, vytvořit kampaň o toleranci."



Z kreativního pohledu to je zajímavý způsob, jak se vymanit z předchozího nastaveného směru. Ačkoliv Blaško mluví o termínech chuť a kvalita jako o klišé kategorie, ani Popradská se jim nevyhnula (a kdo také ano?). Loni byla její kampaň edukační, kdy uvedla „Kávologii pravého kávíčkára".

Popradská káva se nyní vrátila ke svým (Zaraguzou) nastoleným počátkům. V roce 2015 se tato tradiční značka pro střední generaci a důchodce začala přibližovat mladší cílové skupině s pomocí karikatur velkomanažerů, snobských fiflen posedlých Rakouskem a lidské fousaté entity milující arabicu.



Přečtěte si o pozadí jejího vzniku více v článku Jak hipsteři změnili vnímání Popradské kávy.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: