Reklama týdne: speciální barva na stěny pro úzkostlivé hostitele
Klient: Farrow & Ball
Kreativní agentura: BMB
Režisér: David Kerr
Produkce: Hungry Man
Někteří lidé si velice potrpí na pořádek ve svých domovech, a to do té míry, že návštěvám nedovolí téměř na nic sáhnout. Okamžitě utírají kolečka, která na stole zanechávají hrníčky a urovnávají křeslo, sotva se z něj zvednete. Úsměvnost těchto situací zachytila britská značka barev Farrow & Ball.
Ve spolupráci s agenturou BMB vytvořila sérii reklam, které adresují napjaté situace mezi hostiteli a jejich návštěvou. Zmíněné napětí přitom vzniká právě s ohledem na pořádek a čistotu. Hlavní sdělení následně je, že pokud si lidé vymalují svůj domov pomocí barev Farrow & Ball, nemusí se obávat nečistot. Stěny jednoduše setřou, a ty budou opět krásně čisté.
Kampaň nese název „Relax, it’s Modern Emulsion” ( Klid, je to Modern Emulsion) a bude k vidění v televizi, na sociálních sítí a v tištěné reklamě. Její hlavní složkou jsou 3 reklamy zachycující až příliš choulostivé lidi, kteří se obávají, že jejich hosté zničí jejich krásné nově natřené stěny.
Jedna z reklam zachycuje pár, který pozve své přátele na večeři. A když má dojít k rozlévání vína, tak místo sklenic využijí dětská pítka.
Velmi zajímavé je také řešení ženy, jejíž přátelé s sebou přivedou na návštěvu i špinavého pejska. Zmíněná ženy situaci vyřeší více než originálně.
V dalším videu vidíme ženu,s jejímž synem si přijde hrát jeho kamarádka. Ve chvíli, kdy ovšem holčička vstoupí do domu, musí podepsat smlouvu, v níž souhlasí, že zaplatí vyčištění všech skvrn, které způsobí.
Humornou linku přenesli autoři i do tištěné reklamy. Ta zachycuje konverzaci mezi páry, které objevují nové možnosti jejich vztahu. Právě díky speciální barvě od Farrow & Ball.