SAS Forum Praha 2011 bez jediného volného místa
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
14. ročník konference SAS FORUM Praha 2011 lákal účastníky sloganem „Připravte se – přichází budoucnost. Držíme Vám místo!“. A firmy výzvu vyslyšely. Na SAS Fóru, které vypukne již 16. února v Hotelu Carlo Boscolo na Praze 1, už letos volná místa nejsou – všechna patří těm, kteří si přijdou poslechnout, jaká budoucnost čeká jejich byznys a co mohou udělat proto, aby jim přinesla především růst.
Slavnostního zahájení konference se ujme nový generální ředitel společnosti SAS ČR, Jan Medřický. Po něm naváže Ian Manocha, generální ředitel SAS Velké Británie a Irska, který bude hovořit především o zkušenostech z tamního trhu, úspěšném růstu firem a výrazně se dotkne tématu detekce podvodu nejen v komerční sféře, ale především ve státním sektoru.
Žhavá i ožehavá témata
Na nastolené téma (úspěšný růst a detekce podvodů) naváže všemi očekávaná a ostře sledovaná diskuse, ve které se nad žhavými i ožehavými tématy sejde šestice známých českých osobností. Zdeněk Tůma, bývalý guvernér ČNB, Tomáš Sedláček, hlavní makroekonomický stratég ČSOB, Jakub Strnad, generální ředitel pojišťovny Allianz, Jiří Škorvaga, náměstek generálního ředitele České spořitelny, David Ondráčka, ředitel Transparency International a Ondřej Tomas, generální ředitel GfK budou diskutovat o tom, jak reagovat na aktuální situaci na trhu, kde hledat cesty k růstu firem, zda budou stačit a pokud nikoliv – co dělat dál? Ondřej Tomas při této příležitosti představí výsledky exkluzivního průzkumu o tom, co si o cestách k růstu myslí čeští manažeři, a celou diskusi povede zkušený moderátor Martin Veselovský.
V odpolední části konference se představí čtyři paralelní odborné sekce. První z nich se zaměří na zákazníka. Jak jej efektivně řídit a jak hodnotit vztahy, jak využívat prediktivních modelů, jak si poradit s novými trendy apod. Druhá sekce se zaměří na trendy a novinky v řešení společnosti SAS. Představí se především velmi diskutovaná témata jako je detekce podvodů či efektivní plánování budoucnosti. Sekce IT se zaměří na to, jak může IT oddělení lépe podporovat byznys společnosti díky novým možnostem a zkušenostem. A čtyřlístek odpoledních sekcí uzavírá akademická sekce pro vysoké školy.
Marketingový institut na SAS Foru Praha 2011
Unikátní a velmi ambiciózní projekt předních marketingových odborníků – Marketingový institut (MKTI) – se představí účastníkům SAS Fóra poprvé. Ačkoliv se jedná o nováčka na poli sdružení, která se marketingem zabývají, rozhodně nemá malé cíle. Připravuje pro marketingové odborníky zajímavá setkání či konference a platformu pro sdílení zkušeností. Jedním z hlavních projektů, kterým se chce MKTI zapsat do povědomí českého marketingu je projekt Průzkum stavu marketingu v Čechách, který právě probíhá a jehož výsledky jsou očekávány v průběhu března. Společnost SAS je klíčovým partnerem Marketingového institutu a jeho aktivit. „Vzhledem k tomu, že společnost SAS je dlouholetým partnerem svých klientů v otázkách marketingu a disponuje obrovským know-how v této oblasti, považujeme partnerství s nově vzniklým projektem Marketingového institutu za logický a návazný krok v naší práci," říká Petra Lávičková, marketingová manažerka společnosti SAS.