Seznam.cz spouští portál Služby firem, největší tuzemskou nabídku konkrétních služeb
Společnost Seznam.cz přináší pro živnostníky a podnikatele novou možnost propagace jejich konkrétní služby – portál Služby firem. Ten představuje konkrétní nabídky formou krátkého textu s popisem, fotkami i poptávkovým formulářem s možností prolinkování přímo do rezervačního systému poskytovatele. Portál uživatelům umožňuje praktické vyhledávání a porovnávání jednotlivých služeb.
Poskytovatelé, kteří mají založený profil na Firmy.cz, si mohou na portálu Služby firem vytvořit krátkou prezentaci svých služeb, ve které představí detailnější informace o tom, co poskytují. Základní vytvoření nabídky je zdarma. „Pokud podnikatelé a živnostníci nabízí třeba ostříhání, hlídání dětí, wellness, masáž nebo položení podlahy, pak na novém portálu mohou najít další zákazníky. Ti rovnou uvidí srovnání s konkurencí, a mohou si tak snáze vybrat svého finálního dodavatele,” říká Tomáš Třeštík, produktový manažer Firmy.cz, nejnavštěvovanějšího českého katalogu firem, na který přichází každý měsíc více jak tři miliony uživatelů.
Doposud bylo možné prezentovat jednotlivé služby na Seznamu pouze v detailu firmy na Firmy.cz. „Už teď jsme největším portálem nabídek služeb v Česku. Podařilo se nám vytvořit více než šest tisíc sedm set služeb tříděných do stovky oborových kategorií. Věřím, že právě v dnešní době uživatelé možnost srovnávat si ceny služeb velmi ocení,” doplňuje Třeštík.
Zdroj: Seznam.cz
Zadání inzerátu na portál Služby firem je pro podnikatele intuitivní
Portál Služby firem má jednoduchý zadávací systém a intuitivním ovládání. V administraci Firmy.cz poskytovatel vyplní formulář s popisem služby a připojí doprovodnou fotografii. Jeho nabídka bude ve firemním profilu zveřejněná během několika minut. Stránka konkrétní služby je následně zobrazována ve výsledcích Seznam.cz Vyhledávání i na jiných vyhledávačích, v profilu dané firmy i na dalších místech, jako je například domovská stránka Seznam.cz.
Ke každé pobočce firmy je možné zdarma vytvořit a nabídnout až 25 služeb. „Myslíme na naše věrné zákazníky a klienty. V budoucnu plánujeme možnost většího zviditelnění služeb dle platebních tarifů, které firmy na Firmy.cz využívají,” doplňuje Třeštík.
Návštěvníci českého internetu pak mají možnost si konkrétní službu na portále přímo poptat. Zákazníci mohou poskytovatele oslovovat prostřednictvím telefonu, poptávkového formuláře nebo přes odkaz na jeho rezervační systém. Způsob kontaktu si mohou poskytovatelé zvolit sami.