Sílící dolar zdraží 3D reklamní předměty

5. 8. 2010 | TAM
Kdo plánuje nakoupit větší množství reklamních předmětů, měl by to udělat co nejrychleji. Podle vývoje na trhu by totiž v průběhu srpna a září mohlo dojít k jejich skokovému zdražení. Důvodem je především sílící dolar, za který se nakupuje na čínském trhu, jež je pro většinu dodavatelů reklamních předmětů klíčový.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Kdo plánuje nakoupit větší množství reklamních předmětů, měl by to udělat co nejrychleji. Podle vývoje na trhu by totiž v průběhu srpna a září mohlo dojít k jejich skokovému zdražení. Důvodem je především sílící dolar, za který se nakupuje na čínském trhu, jež je pro většinu dodavatelů reklamních předmětů klíčový, ale také konec období, kdy bylo pro prodejce výhodné stáhnout vlastní marži na minimum.
Změna by se mohla dotknout téměř všech běžných artiklů, vyhne se naopak prémiovým produktům, které bývají většinou vyráběny mimo čínský trh. Přestože některé firmy mají artikly často na skladě ještě za původní ceny, nedá se předpokládat, že by to situaci nějak radikálněji ovlivnilo.
Situace by se měla nejvíc dotknout textilních výrobků, jejich cena stoupá i v závislosti na zvyšování mezd čínských dělníků, ale také drobných kancelářských doplňků. Naopak beze změn by měly zůstat ceny povrchových úprav, které se většinou dodělávají až po nákupu produktu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: