Sir John Hegarty vydává knihu o reklamě

26. 5. 2011 | bN
Sir John Hegarty, zakladatel reklamní agentury Bartle Bogle Hegarty vydal v květnu svou první knihu o reklamě nazvanou „Hegarty On Advertising: Turning Intellingence into Magic“.

Sir John Hegarty, zakladatel reklamní agentury Bartle Bogle Hegarty vydal v květnu svou první knihu o reklamě nazvanou „Hegarty On Advertising: Turning Intellingence into Magic“. Kniha je již k dispozici na Amazonu a její cena začíná již na 12 librách. Název knihy je zřejmou parafrází známé knihy Davida Ogilvy s názvem „Ogilvy On Advertising“ (Ogilvy o reklamě). Uvidíme, zda se sir Hegarty, který bude letos na festivalu Cannes Lions oceněn za svůj přínos reklamě, inspiroval pouze názvem nebo i obsahem knihy Davida Ogilvy.

Při příležitosti vydání knihy se můžeme ohlédnout na některé z výborných reklam, které vznikly pod kreativním vedením sira Hegartyho. Podívejme se třeba na několik reklama na džíny Levi´s.

 

 

 

 

Levi´s - "černá ovce" 1982

 

Levi´s - "Fall Apart" 1990 

 

Levi´s - "Lékárník" 1995


 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: