Skype má novou reklamní kampaň - zavolejte mámě

3. 4. 2012 | Bednářová Daniela
Společnost Skype se v nové reklamní kampani snaží upozornit na nedostatky v mezilidské komunikaci a samozřejmě i na svoje produkty.

Zamyslete se nad tím, jak v moderní době komunikujete. Mámě k narozeninám pošlete stručnou textovku, kamarádům napíšete hromadný vzkaz přes zprávy na Facebooku a sotva poznáte hlas vlastního sourozence po telefonu.

Komunikační služba Skype se snaží ve své nové reklamní kampani ‘Time for Skype’, kterou spustila v pondělí 2. dubna, poukázat na to, jak spolu lidé v moderní době komunikují a přitáhnout ke své službě větší pozornost.

Do kampaně, která poběží v Americe a v Anglii, plánuje investovat asi 12 milionů dolarů. V první fázi che Skype potenciální uživatele internetového volání oslovit prostřednictvím outdoorové reklamy, například umístěné na několika nejrušněnších stanicích londýnského metra a na autobusech.

Hlavní část reklamního sdělení tvoří texty, které obsahují i poselství pro mezilidské vztahy. Reklamní agentura Pereira & O'Dell, která na kampani pracuje, provedla průzkum a zjistila, že jsou lidé s telefonováním rodině a přátelům na štíru. Outdoorové reklamy tak hlavně mají přimět lidi zamyslet se nad tím, jak komunikují. “140 znaků neznamená být v kontaktu.”

V další fázi kampaně se hodlá společnost Skype zaměřit na prezentaci svých nabízených produktů. Videorozhovory jsou sice nejznámější službou, kterou Skype poskytuje, ale zdaleka ne jedinou. V digitální části kampaně, kterou spustí 19. dubna, chce položit důraz i na služby jako je sdílení souborů, chat, volání na mobily a pevné linky nebo skupinové videorozhovory.

Zdroj: www.adage.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: