Snickers přesvědčil YouTube vlogery, aby natočili „z hladu" hrozná videa

10. 4. 2015 | Petr Michl
„You're Not You When You're Hungry," tvrdí Snickers. V poslední kampani navíc ukazuje, že to platí i pro populární YouTubery z celého světa.



Neříkáme to poprvé, ale slogan tyčinky Snickers „You're Not You When You're Hungry" je geniální. Je tak univerzální, že je využíván už 5 let. Přitom jde stále nalézt nové situace a přístupy, jak ukázat, že hlad dokáže člověka vykolejit. Letos to kreativci Snickers již skvěle ukázali se strašidelnou bájnou Medůzou na stránkách časopisu Sport Illustrated, nyní ale vymysleli ještě mnohem netradičnější způsob, jak svůj slogan vytěžit. Jejich agentura AMV BBDO London oslovila YouTube vlogery po celém světě s tím, aby předvedli, jak nejsou ve své kůži, když jsou hladoví.

Díky tomu se tak jinak vždy skvěle nalíčená fashion vlogerka Jessica Harlow válí doma na gauči v teplákách a dává rady jako: „Čím víc rtěnky a kočičích chlupů, tím je to lepší."




Šikula z britského kanálu Ultimate Handyman najednou půlí dlaždičku prskavkou a vyměřuje neúspěšně vodorovné uchycení poličky s pomocí svého nosu.



Jinak virtuosní kytarista Gareth Evans hraje zběsilý, rozladěný a povšechně rozladěný kus. Až na konci videa ukáže na svoje noty, na kterých je v hlavičce logo a slogan Snickers.


 


Ano, nejedná se o skvěle produkované reklamy za velké peníze. Možná se vám to dokonce zdá jako něco obyčejného. V tom případě ale neberete v potaz, jaký má vztah většina fanoušků svých oblíbených YouTube vlogerů. Věří jim víc než celebritám, jsou jim ledacos schopní odpustit a nápaditě udělaný product placement jim často vůbec nevadí. Snickers je velká značka a snažila se netroškařit ani při rozšiřování svého zásahu, který pojala skutečně globálně. Dohodla se s vlogery z USA, Velké Británie, ale třeba také ze Spojených arabských emirátů, Egypta, Turecka a Brazílie. Tomáš Gavlas, který v České republice velkému množství YouTube vlogerů  domlouvá spolupráci se značkami, v rozhovoru pro Marketing Journal řekl, že smysluplný product placement v tomto formátu nesmí ani připomínat klasickou reklamu. Proto se také nechává vlogerům v jejích pojetí product placementu často velká svoboda. O to lepší je, že v tomto případě to Snickers bezesporu naplnil, ale zároveň základní motiv videí a totožný závěr je v plně v souladu s komunikační linkou značky. Zároveň může být tento marketingový počin budíčkem pro další významné brandy, které by mohly vlogery také začít využívat k velkým a koordinovaným kampaním.

Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: