SOS informuje seniory o rizicích promo akcí

23. 8. 2010 | TAM
Sdružení pro ochranu spotřebitelů připravilo informační kampaň, v níž z nejrůznějších stran a úhlů řeší problematiku předváděcích prodejních akcí. Do akce se zapojila i místní samospráva, reprezentovaná některými radnicemi. V rámci kapaně SOS přináší reportáže z akcí včetně přepisů audionahrávek.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Sdružení pro ochranu spotřebitelů připravilo informační kampaň, v níž z nejrůznějších stran a úhlů řeší problematiku předváděcích prodejních akcí. Do akce se zapojila i místní samospráva, reprezentovaná některými radnicemi.
V rámci kapaně SOS přináší reportáže z akcí včetně přepisů audionahrávek, pořízených při dohadech s prodejci, které ilustrují realitu, jež většinově odporuje informacím z pozvánky. Zaměřuje se na agresivní obchodní praktiky a klamavé jednání a přináší konkrétní rady, jak se proti nim účinně bránit.
Mezi nejčastější prohřešky organizátorů podle ČOI patří fakt, že neudávají ke zboží relevantní a pravdivé informace, neplní podmínky akce (rozdávání dárků či návštěva památky), nabízejí neexistující slevy, výhody nebo výhry, zároveň však postupují neeticky, neboť na návštěvníky, především důchodce, vyvíjejí nátlak a snaží se je přinutit ke koupi i agresivním chováním.
Zároveň bylo zjištěno, že smlouvy bývají často podvodně opatřeny nevýhodnými dodatky, které mohou sloužit i pro pozdější vydírání těch, kteří nákup produktu odmítnou.
Informace o prodejních akcích je možné nalézt na webu SOS www.spotrebitele.info.

Štítky dokumentu: Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: