Soutěž Internet Effectiveness Awards vyhlásila výsledky za rok 2014

17. 4. 2015 | redakce
IEA zná své vítěze. Nejúspěšnější agenturou se stala Dark Side, která si odnesla i cenu Grand Prix za CSR projekt ERA pomáhá regionům 2014.

Každoroční soutěž Internet Effectiveness Awards ocenila již po deváté efektivní a přínosná internetová řešení a užitečné online aplikace. Vyhlášení výsledků se uskutečnilo včera 16. dubna 2015 v Praze.


Managing Director agentury Dark Side Tomáš Jindříšek (vlevo) s hlavní cenou Grand Prix.

Hlavní cena Grand Prix náleží CSR projektu ERA-Poštovní spořitelny, ERA pomáhá regionům 2014. Toto vítězství lze interpretovat jako poukázání na to, že efektivita na internetu nemusí být nutně spojena jen s měřením konverzí, může prostě jen účinně pomáhat. Projekt byl realizovaným agenturou Dark Side. Ta si odnesla první místo také v kategorii Spotřební zboží, služby za projekt reaktivace Lentilek v prodejích a vstup do digitálního světa Lentiky jsou krásné". Stala se tak nejúspěšnější agenturou letošního ročníku soutěže. Prvenstí ji neminulo ani v kategorii auto-moto  za první e-shop s auty", LeasePlanGo


ERA pomáhám regionům je pokračující CSR akcí, která proběhla již v minulém ročníků. V jejím rámci hlasuje o projektech, které mají být podpořeny veřejnost. V ročníku 2014 bylo podpořeno 60 projektů, které dostaly bezmála 3,8 milionu korun. Zdroj: www.erapomaharegionum.cz

Do soutěže se tento rok přihlásilo více než 45 řešení. Nejvíce byla zastoupena již tradičně kategorie Spotřební zboží a služby. Přehled vítězů ve všech kategoriích můžete vidět níže.

Celkové výsledky Internet Effectiveness Awards 2014

Do soutěže se letos přihlásil 50 řešení. Nejvíce byla zastoupena kategorie Spotřební zboží a služby.

Grand Prix

  • ERA pomáhá regionům 2014
    klient: ERA – Poštovní spořitelna
    dodavatel: Dark Side a.s.

Spotřební zboží, služby

  1. Reaktivace Lentilek v prodejích a vstup do digitálního světa Lentiky jsou krásné
    klient: Lentilky, Nestlé
    dodavatel: Dark Side a.s.
  2. Philips LUMEA: 8 týdnů bez epilace
    klient: Philips Česká republika
    dodavatel: SYMBIO Digital, s.r.o.
  3. Globus Splníme přání
    klient: Globus ČR, k.s.
    dodavatel: 2FRESH s.r.o.

Online obchod

  1. SIKO Portál 2014
    klient: SIKO KOUPELNY a.s.
    dodavatel: Internet Projekt, a.s.
  2. E-shop ARA nábytek
    klient: 3dVirtuálníObchody s.r.o.
    dodavatel: FG Forrest, a.s.
  3. Baushop.cz
    klient: BAUSHOP s.r.o.
    dodavatel: PeckaDesign, s.r.o.

Bankovnictví, pojišťovnictví a finance

  1. Česká spořitelna – Sniž sazbu sobě i ostatním v první facebookové nabídce hypoték vůbec!
    klient: Česká spořitelna
    dodavatel: Business Factory s.r.o. + ROI Hunter a.s.
  2. Česká pojišťovna – Cestovní pojištění – mailingová kampaň – zima 2014
    klient: Česká pojišťovna a.s.
    dodavatel: MEDIA FACTORY Czech Republic a.s. / Digital Vision
  3. NASTUP.SI
    klient: Generali Pojišťovna a.s.
    dodavatel: PRIA SYSTEM s.r.o. 

Auto-moto

  1. LeasePlan Go – První e-shop s auty
    klient: LeasePlan Česká republika s.r.o.
    dodavatel: Dark Side a.s.
  2. Tankování hendikepovaných
    klient: Ford Motor Company
    dodavatel: Wunderman Praha
  3. KIA SOUL – Hledám svoji duši – guerilla kampaň na MFF Karlovy Vary 2014
    klient: KIA MOTORS CZECH s.r.o.
    dodavatel: MEDIA FACTORY Czech republic a.s.

Telekomunikace a IT

  1. Personalizační nástroj Soyka na www.o2extravyhody.cz
    klient: O2 Česká republika a.s.
    dodavatel: Etnetera a.s.
  2. Komunikační kampaň pro mobilní telefony Huawei Ascend P7 a G6
    klient: Huawei Technologies (Czech) s.r.o.
    dodavatel: Inspiro Solutions s.r.o.
  3. uLékaře.cz
    klient: Meditorial
    dodavatel: eMan

Cestovní ruch a doprava

  1. Travel Service / SmartWings – nový rezervační systém pro prodej letenek
    klient: Travel Service, a.s.
    dodavatel: AARON GROUP
  2. Video trasy – světově unikátní projekt
    klient: Turistika.cz, s.r.o.
    dodavatel:Turistika.cz, s.r.o.

Průmysl a energetika

  1. Bohemia Energy – Řešení pro uzavírání smluv prostřednictvím tabletů
    klient: BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.
    dodavatel: eMan s.r.o.
  2. USSPA – celoroční kampaně na podporu prodejů (generování poptávek) a zvýšení povědomí o značce v on-line protředí
    klient: USSPA s.r.o.
    dodavatel: MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.
  3. Web společnosti Pražská teplárenská
    klient: Pražská teplárenská a.s.
    dodavatel: FG Forrest 

Neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí

  1. ERA pomáhá regionům 2014 – 4 miliony pro charitu díky online
    klient: ERA – Poštovní spořitelna
    dodavatel: Dark Side a.s.
  2. Český konzultační portál
    klient: Český konzultační portál s.r.o.
    dodavatel: NETservis s.r.o.
  3. Moje smrt
    klient: Cesta domů, Yinachi
    dodavatel: manGoweb, s.r.o.

Společnost, politika, kultura

  1. Portál pro běžce RunCzech
    klient: Prague International Marathon, spol. s r.o.
    dodavatel: FG Forrest
  2. Digitální marketing, který zachraňuje lidské životy
    klient: Abivia s.r.o.
    dodavatel: RobertNemec.com, s. r. o.
  3. 25 let Respektu
    klient: Economia, a.s.
    dodavatel: manGoweb, s.r.o.

Internet Effectiveness Awards je prestižní soutěží, která oceňuje obchodní a ekonomické přínosy webů, B2B systémů, portálů, projektů na sociálních sítích či mobilních aplikacích. Vítězové jednotlivých kategorií jsou ceněni za schopnost využít internet k oslovení svých klientů, k zefektivnění svého byznysu a k lepší komunikaci se svými zákazníky či zaměstnanci.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: