Po Polsku vstupuje Bonami také na slovenský trh
Bonami, internetový obchod s designovými doplňky do bytu, za kterým stojí skupina Miton a Václav Štrupl, vstupuje na další zahraniční trh. Po loňském rozšíření do Polska expanduje Bonami ke slovenským sousedům. Na spuštění Bonami.sk, které proběhlo dnes, čekalo přibližně 40 tisíc předregistrovaných členů. Do konce roku jich chce Bonami na Slovensku mít okolo 200 tisíc.
Na Slovensko Bonami expanduje rok po tom, co firma vstoupila na polský trh, a dva roky po svém spuštění v Česku, kde odstartovalo v lednu 2013. Za minulý rok dosáhl obchod obratu 100 milionů korun. „Model, kdy každý den nabízíme nové designové věci za výhodné ceny, se v Česku osvědčil a Slovensko bylo od začátku v plánu jako jedna ze zemí pro rozšíření," říká k expanzi zakladatel Bonami Václav Štrupl.
Slovenští zákazníci sice doposud mohli nakupovat na českém webu, ovšem spuštěním Bonami.sk se jim otevírají nové platební a dopravní možnosti, stejně jako možnost platit v eurech. S tím souvisí i marketing ve slovenštině, zákaznická podpora a prostě všechno, co ke komfortnímu online nákupu patří. „V Praze jsme dali dohromady tým slovenských kolegů. I když budou kompletní agendu řešit z naší pražské kanceláře, zákazníci na Slovensku dostanou 100% servis,“ objasňuje Václav Štrupl. Bonami na Slovensku začíná se stejným sortimentem, jaký nabízí v Česku.
„Zkušenost z úspěšného Zľavomatu ukazuje, že slovenští zákazníci chtějí plnohodnotné lokální služby. Bonami je dalším projektem, kterým se budeme ucházet o jejich přízeň, následovat by mělo rychle rostoucí Domodi,“ komentuje vstup na Slovensko Michal Jirák z Mitonu.
Téměř 40 tisíc členů, kteří se zaregistrovali ještě před spuštěním, svědčí o tom, že o Bonami je na Slovensku zájem. Cílem pro rok 2015 na Slovensku je více než 200 tisíc registrovaných členů a tržby okolo 1 milionu eur. Cílem za všechny země je pak obrat 200 miliónů Kč a překonání hranice 1 milionu registrovaných členů – v současné době jich je 800 tisíc.