Soutěž Internet Effectiveness Awards vyhlásila vítěze za rok 2013

28. 3. 2014 | Petr Michl

Soutěž Internet Effectiveness Awards  ocenila na včerejším slavnostním vyhlášení již po osmé efektivní a funkční řešení pro nejlepší online a internetové kampaně a komunikaci. Tato soutěž, jež pořádá Asociace.biz, se liší od mnoha jiných svojí profilací na měřitelný výsledek funkčních internetových řešení - jde o celkový úspěch vztažený k nákladům na projekt., nikoliv nutně o inovativnost nebo kreativitu.

Díky tomu spolu mohou soupeřit skutečně velké i malé projekty. Do tohoto ročníku se jich přihlásilo 89, tedy opět o něco vyšší číslo než loňský rok.
Soutěž o nejefektivnější online a internetová řešení a kampaně tento rok obsahovala kategorie spotřební zboží a služby, nejefektivnější online obchod, auto-moto, průmysl a energetika, ale také neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí nebo kategorii společnost, politika a kultura.


Tým přebírající hlavní cenu Grand Prix

Vítězem hlavní ceny  Grand Prix se staly společně agentury Wunderman, Ogilvy a Mindshare za kampaň pro Ford. Důvod pro ocenění kampaně Ford B-max pro nás zhodnotil jeden ze členů poroty soutěže, majitel agentury Creative Store, Petr Širc: „Myslím, že nás všechny oslovil unikátní fakt, že se agenturám pracujícím pro Ford na této kampani podařilo prodat několik desítek aut B-max předtím, než bylo vůbec uvedeno na trh, což jasně svědčí o její efektivitě. Na tomto výsledku jsme se jako porota celkem hladce shodli."

V kategorii společnost, politika, kultura dominovalo řešení online komunikace politického hnutí ANO při volbách do Poslanecké sněmovny ČR. Převzít si ocenění a poděkovat za práci nejen lidí z vlastního volebního štábu, ale i FG Forrest, Mimofilm a RedMedia přišel předseda hnutí a ministr financí, Andrej Babiš.


Z předávání ocenění pro nejlepší online obchod

Zmínit lze i cenu pro Online obchod. Historicky prvním vítězem této kategorie se stal web Megapixel.cz vytvořený ve spolupráci s PeckaDesign. Navazuje tak i na zisk ocenění Nejlepší e-shop roku 2013 v soutěži WebTop100.

Celkový přehled výsledků Internet Effectiveness Awards 2013:

GRAND PRIX IEA 2013

Řešení: FORD B-Max – Jak prodat auto, které ještě není na trhu.
Klient: Ford Motor Company
Dodavatel: Wunderman, Ogilvy, Mindshare

Kategorie spotřební zboží, služby

1. místo: řešení: Aplikace dTest, klient: dTest, o.p.s., dodavatel: eMan s.r.o.
2. místo: řešení: Tipsport – Aukce, klient: Tipsport a.s., dodavatel: Wunderman s.r.o.
3. místo: řešení: TopDesigner.cz, klient: Petr Synek, Petr Pasek, Michal Nosavcov a Lucie Vlková, dodavatel: Alka Language Specialists s.r.o.

Kategorie online obchod

1. místo: řešení: Megapixel.cz, klient: MEGAPIXEL, s.r.o., dodavatel: PeckaDesign, s.r.o.
2. místo: řešení: Nescafé Dolce Gusto Premium brandový klub + e-shop + netradiční teroristická kampaň, klient: Nestlé Česko s.r.o., dodavatel: Dark Side a.s.
3. místo: řešení: Zvýšení konverzní schopnosti webu Hudy.cz, klient: Hudy Sport, dodavatel:  H1.cz

Kategorie bankovnictví, pojišťovnictví a finance

1. místo: řešení: QR Platba, klient: Česká bankovní asociace, dodavatel: Česká bankovní asociace
2. místo: řešení: Navýšení návštěvnosti serveru Finance.cz, klient: Finance media a.s., dodavatel: KBM Group s.r.o.
2. místo (Pozn.: stejný počet hlasů!): řešení: bezkola.cz, klient: Česká pojišťovna a.s., dodavatel: MEDIA FACTORY a. s.

Kategorie auto-moto

1. místo: řešení: FORD B-Max – Jak prodat auto, které ještě není na trhu, klient: Ford Motor Company, dodavatelé: Wunderman, Ogilvy, Mindshare
2. místo: řešení: ŠKODA AUTO – Rapid spaceback – Hyperlapse, klient: ŠKODA AUTO a.s., dodavatelé: SinnerSchrader, SYMBIO Digital

Kategorie telekomunikace a IT

1. místo: řešení: O2 Extra výhody, klient: Telefónica CR a.s., dodavatelé: Etnetera a.s., Motion Media s.r.o.
2. místo: řešení: Social media kampaň pro nový mobilní telefon Huawei Ascend P6, klient: Huawei Technologies (Czech) s.r.o., dodavatel: Inspiro Solutions s.r.o.
3. místo: řešení: Nárůst B2B poptávek o 390 % – nový web Českých radiokomunikací, klient: České Radiokomunikace a.s., dodavatel: PragueBest, s.r.o.

Kategorie cestovní ruch a doprava

1. místo: řešení: Portál pro uplatnění nároků při nepravidelnosti v letecké přepravě, klient: Click2Claim s.r.o., dodavatel: NETservis s.r.o.
2. místo: řešení: TABLETENKY (1. česko-slovenský mobilní srovnávač cen letenek), klient: AARON GROUP, dodavatelé: AARON GROUP, eMAN
3. místo: řešení: ERV Claims Online – nahlášení pojistných událostí z vašich cest, klient: ERV Evropská pojišťovna a. s., dodavatel: AARON GROUP

Kategorie průmysl a energetika

1. místo: řešení: Webová stránka „Šetřím energií", klient: RWE, dodavatel: Wunderman
2. místo: řešení: Správa firemních dokumentů eDoCat, klient: Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, dodavatel: Onlio, a.s.
3. místo: řešení: Fresenius Kabi, klient: Fresenius Kabi a.s., dodavatel: Lundegaard s.r.o.

Kategorie neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí

1. místo: řešení: Charitativní imageový projekt ERA pomáhá regionům, klient: ERA, respektive Poštovní spořitelna, dodavatel: Dark Side a.s.
2. místo: řešení: Top školky, klient: Ing. Martina Šebestová, dodavatel: Ing. Martina Šebestová
3. místo: řešení: Divadlo Minor, klient: Divadlo Minor, dodavatel: ManGoweb, s.r.o.

Kategorie společnost, politika, kultura

1. místo: řešení: online komunikace hnutí ANO, klient: ANO 2011, politické hnutí, dodavatelé: FG Forrest, ANO, Mimofilm a RedMedia
2. místo: řešení: NatočVideo.cz, klient: FTV Prima, spol. s r.o., dodavatel: Natočvideo s.r.o.
3. místo: řešení: Bezbariérová Praha 1, klient: městská část Praha 1, dodavatel: ManGoweb, s.r.o.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: