Soutěž WebTop100 zná své vítěze. Osobností českého digitálu se stal Karel Dytrych

15. 11. 2022 | redakce
21. ročník soutěže WebTop100 je za námi. Projekty roku jsou YouTube kanál Studio Relax džusů Relax, HR video Dospělejší, ale pořád hraví! agentury Effectix a eHealth aplikace mojeEUC. Osobností českého digitálu se stal Karel Dytrych z nástroje Freelo.

 

Maximálního počtu bodů dosáhly letos hned tři projekty. Jedním je náborové HR video Effectix s názvem „Dospělejší, ale pořád hraví!“, jehož cílem bylo přiblížit pohodovou atmosféru v mladém kolektivu, dalším projektem je aplikace mojeEUC, ve které klienti najdou vydané eRecepty, objednaná vyšetření, nabídky lékáren a kontakty na všechna zdravotnická zařízení a lékaře EUC. 100% hodnocení získalo také Studio Relax za svá videa na Youtube. 

Autorem roku WebTop100 se stává agentura FG Forrest, a.s., která v soutěži nasbírala nejvíce bodů.

Nejlepší brandovou kampaní je společný projekt Komerční banky a Mastercard Europe oslovující esportovou komunitu.  

V přidružené anketě o Osobnost českého digitálu 2022 letos zvítězil Karel Dytrych, spoluzakladatel a CEO společnosti Freelo.

Vyhlášení výsledků 21. ročníku soutěže WebTop100 proběhlo 15. listopadu v Konferenčním centru City v Praze během stejnojmenné konference o digitálním marketingu. 

Do letošního ročníku soutěže WebTop100 se přihlásilo rekordní množství českých a slovenských digitálních projektů, které v šestnácti kategoriích zhodnotila odborná porota složená z předních expertů na digitální marketing. Soutěžní kategorie pokrývající široké spektrum digitálních disciplín zprostředkovávají to nejkvalitnější, co se za uplynulý rok v rámci jednotlivých oborů událo. Kritéria hodnocení jsou ve všech oblastech individuálně stanovena svými garanty.

Dlouhodobou vizí projektu WebTop100 je tvořit unikátní prostor pro prezentaci nejlepších českých agentur a projektů, do kterého si může každý sáhnout jak pro inspiraci, tak pro kontakt na zajímavé tvůrce projektů. Mimo soutěž, konferenci a další aktivity projektu je tak od letošního roku nově spuštěn například katalog digitálních agentur, který budou nadále autoři výrazně rozvíjet. Inspirací pro všechny z oboru jsou také podcasty WebTop100 se zajímavými osobnostmi českého digitálu.

Dalším krokem k naplňování naší vize bude v blízké době například uvedení case studies všech projektů, kterým se v daném ročníku podařilo obsadit stupně vítězů, v rámci katalogu agentur na webu WebTop100. Pro agentury a tvůrce tím vzniká další prostor pro jejich prezentaci a pro klienty pak kompaktní plocha, na které se mohou zorientovat z nabízených možnosti a posoudit kvalitu svých potenciálních dodavatelů,“ uvádí manažer projektu, Michal Mládek.

V letošním ročníku vidím dva zásadní posuny. Jednak je vidět neustále rostoucí zájem o to prezentovat svoje projekty klientům a odborné veřejnosti právě prostřednictvím naší soutěže. Zároveň jsme v letošním roce zaznamenali opět o něco vyšší celkové průměrné hodnocení projektů, což mi dělá radost snad ještě o něco více. Dokládá to dlouhodobý trend kvalitativního posunu české digitální scény, kterému prostřednictvím aktivit organizace WebTop100 pomáháme,” říká u příležitosti završení letošního ročníku předseda odborné poroty WebTop100, Petr Kleiner.

A jak hodnotí úroveň soutěžících samotná porota? „Řada letos přihlášených výkonnostních kampaní potvrdila, že bez dobré znalosti klienta, situace na trhu a nakonec i brand buildingu je výkonu těžké dosáhnout, a s jejich kombinací jde naopak lámat dosavadní rekordy,“ říká Ondřej Sláma, garant kategorie Výkonnostní kampaň.

Garant kategorie Influencer marketing Petr Srna uvádí: „Je vidět, že influencerské kampaně se stávají stále více součásti nutného marketingového mixu. I v malé zemi, jako je Česká republika, mohou vznikat velké a propracované kampaně. Byla radost je hodnotit."

 

Vítězné projekty soutěže WebTop100 pro rok 2022

 

Kategorie Firemní web - malé a střední firmy:

LOMAX – nový web s důrazem na brand, použitelnost a zapamatovatelnost

(Vlastník: LOMAX & Co s.r.o., Autor: LESENSKY.CZ s.r.o.) - www.lomax.cz

Kategorie Firemní web - velké firmy:

Nový web Kooperativy (Vlastník: Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group,      Autor: FG Forrest, a.s.) - www.koop.cz

      

Kategorie Ecommerce – malý B2C projekt:

Designový e-shop dovozce luxusního alkoholu WAREHOUSE1.cz (Vlastník:

 Ultra Premium Brands - Central Europe s.r.o., Autor: FG Forrest, a.s.) - www.warehouse1.cz

 

Kategorie Ecommerce – velký B2C projekt:

Nazuby.cz (Vlastník: KOBOZ SERVICE s.r.o., Autor: Proof & Reason, s.r.o.)

- www.nazuby.cz

 

Kategorie Ecommerce – B2B projekt:

gastro-tip.cz (Vlastník: MASO-PROFIT s.r.o., Autor: NETservis s.r.o.) - www.gastro-tip.cz

 

Kategorie SEO:

EUC (Vlastník: EUC a.s., Autor: eVisions Advertising s.r.o.) - euc.cz

 

Kategorie Retenční marketing:

Automatizované budování komunity a edukace zákazníků v e-mailingu

(Vlastník: MEGAPIXEL s.r.o., Autor: SmartSelling a.s.)

 

Kategorie Výkonnostní kampaň:

Lázně Libverda – vybookování resortu díky brand-building strategii

(Vlastník: LÁZNĚ LIBVERDA, a.s., Autor: LCG New Media s.r.o.) - www.lazne-libverda.cz/cz

 

Kategorie Videoreklama:

Studio Relax (Vlastník: MASPEX Czech s.r.o., Autor: Friendly s.r.o.)  - www.youtube.com/c/StudioRelaxCzSk

 

Kategorie Firemní komunikace:

Svobodná firma - jedno téma, mnoho podob (Vlastník: Effectix.com, s.r.o.,

Autor: Effectix.com, s.r.o.) - www.effectix.com

 

Kategorie Influencer marketing:

Olympia Outfit Battle (Vlastník: Olympia Brno, Autor: AETNA, spol. s r.o.)

- www.instagram.com/olympiacentrumbrno a

Recenze ŠKODA ENYAQ iV s Alexem Kerstenem (Vlastník: ŠKODA AUTO a.s.,

Autor: C3 Prague s.r.o.) - www.skoda-storyboard.com/

 

Kategorie Autentická kariérní komunikace:

HR video - Dospělejší, ale pořád hraví! (Vlastník: Effectix.com, s.r.o.,

Autor: Effectix.com, s.r.o.) - www.tesimesenaspolupraci.cz

 

Kategorie Digitální tranformace:

mojeEUC (Vlastník: EUC a.s., Autor: EUC a.s.) - euc.cz/mojeeuc

 

 

Kategorie Obsahový marketing:

Psotoulky (Vlastník: SpokojenyPes.cz s.r.o., Autor: SpokojenyPes.cz s.r.o.)

- www.psotoulky.cz

    

Kategorie Brandová kampaň:

Bankovní e-gaming láme rekordy (Vlastník: Komerční banka, a.s./ Mastercard Europe SA, organizační složka, Autor: Momentum Czech Republic / McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s.r.o., INTERNATIONAL ADVERTISING AGENCY / Good Game) - youtu.be/3lplfpBtfHY

 

Kategorie UX:

Top-obaly.cz (Vlastník: SECUPACK s.r.o., Autor: Proof & Reason, s.r.o.) - www.top-obaly.cz

 

Speciální ocenění

 

Autor roku:

FG Forrest, a.s.: www.fg.cz/

 

Osobnost českého digitálu:

Karel Dytrych - www.linkedin.com/in/kareldytrych/

 

Projekty roku:

HR video - Dospělejší, ale pořád hraví! (Vlastník Effectix.com, s.r.o., Autor: Effectix.com, s.r.o.) - www.tesimesenaspolupraci.cz

mojeEUC (Vlastník: EUC a.s., Autor: EUC a.s.) - euc.cz/mojeeuc

Studio Relax (Vlastník: MASPEX Czech s.r.o., Friendly s.r.o.)

            - www.youtube.com/c/StudioRelaxCzSk

 

Kompletní seznam vítězů a všech výsledků najdete níže

 

Kategorie Firemní web - malé a střední firmy:

  1. LOMAX –⁠ nový web s důrazem na brand, použitelnost a zapamatovatelnost (Vlastník: LOMAX & Co s.r.o., Autor: LESENSKY.CZ s.r.o.) - www.lomax.cz
  2. proficatering.cz (Vlastník: STYL PROFI, spol. s r.o., Autor: NETservis s.r.o.) - www.proficatering.cz

3.    myMD21.cz (Vlastník: MY-MD21 CZ s.r.o., Autor: ANT studio s.r.o.) - myMD21.cz

3.    Proof & Reason (Vlastník: Proof & Reason, s.r.o., Autor: Proof & Reason, s.r.o.) - www.proofreason.com

 

Kategorie Firemní web - velké firmy:

  1. Nový web Kooperativy (Vlastník: Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Autor:

       FG Forrest, a.s.) - www.koop.cz

  1. The Kellner Family Foundation (Vlastník: The Kellner Family Foundation, Autor: SYMBIO Digital, s.r.o.)

       - www.kellnerfoundation.cz

2.    Volkswagen osobní vozy (Vlastník: Porsche Česká republika s.r.o., Autor: Porsche Česká republika         s.r.o.) - www.volkswagen.cz

 

Kategorie Ecommerce – malý B2C projekt:   

  1. Designový e-shop dovozce luxusního alkoholu WAREHOUSE1.cz (Vlastník: Ultra Premium Brands

       - Central Europe s.r.o., Autor: FG Forrest, a.s.) - www.warehouse1.cz

  1. Masoskodovi.cz – moderní e-shop s poctivým farmářským masem (Vlastník: Ing. Vítězslav Škoda, Autor: Reakt s.r.o.) - masoskodovi.cz
  2. Online konfigurátor MyMoser (Vlastník: MOSER, a.s, Autor: FG Forrest, a.s.)

       - www.moser.com/cs/mymoser

 

Kategorie Ecommerce – velký B2C projekt:  

  1. Nazuby.cz (Vlastník: KOBOZ SERVICE s.r.o., Autor: Proof & Reason, s.r.o.) - www.nazuby.cz
  2. Nový B2C e-shop pro Růžový slon (Vlastník: Růžový slon s.r.o., Autor: Shopsys s.r.o.)

        - www.ruzovyslon.cz

  1. Oveckarna.cz (Vlastník: Czech Wool Company s.r.o., Autor: wpj s.r.o.) - www.oveckarna.cz

 

Kategorie Ecommerce – B2B projekt:             

 

1.    gastro-tip.cz (Vlastník: MASO-PROFIT s.r.o., Autor: NETservis s.r.o.) - www.gastro-tip.cz

2.    Nový B2B e-shop pro Démos (Vlastník: Démos trade, a.s., Autor: Shopsys s.r.o.)

       -  www.demos24plus.com

3.    Čerpejte s Pumpou: E-commerce předního výrobce a prodejce čerpadel (Vlastník: PUMPA,a.s., Autor: Internet Projekt, s.r.o.) - pumpa.eu

 

Kategorie SEO:

       1.    EUC (Vlastník: EUC a.s., Autor: eVisions Advertising s.r.o.) - euc.cz

       2.    SKRZ.cz (Vlastník: Skrz.cz s.r.o., Autor: eVisions Advertising s.r.o.) - skrz.cz

       3.    1 rok, 2 SEO kampane a 3 kategórie produktov: o 160% viac nových leadov počas hlavnej      sezóny (Vlastník: ONLINE TORO advertising, s.r.o., Autor: ONLINE TORO advertising, s.r.o.)

              - www.onlinetoro.sk/1-rok-2-seo-kampane-3-kategorie-produktov

 

Kategorie Retenční marketing:

  1. Automatizované budování komunity a edukace zákazníků v e-mailingu (Vlastník: MEGAPIXEL s.r.o., Autor: SmartSelling a.s.)
  2. Omnichannel retenční kampaň pro využití věrnostních bodů (Vlastník: YVES ROCHER spol. s r.o., Autor: PromoGen s.r.o.) - promogen.cz/online/yves_rocher.html
  3. Věrnostní aplikace Můj Albert (Vlastník: Albert Česká republika, s.r.o.,

       Autor: CreativeDock a.s.) - www.albert.cz/aplikace

 

Kategorie Výkonnostní kampaň:

  1. Lázně Libverda – vybookování resortu díky brand-building strategii (Vlastník: LÁZNĚ LIBVERDA, a.s., Autor: LCG New Media s.r.o.) - www.lazne-libverda.cz/cz
  2. Blancheporte.cz – zvýšení ziskovosti o 537 % (Vlastník: PackWay s.r.o., Autor: LCG New Media s.r.o.)

       - www.blancheporte.cz

  1. innogy - akviziční kampaň(Vlastník: innogy Česká republika a.s., Autor: Etnetera Motion s.r.o. / Fragile media s.r.o.) - www.innogy.cz
  2. Ovečkárna - Zeptejte se oveček (Vlastník: Czech Wool company s.r.o., Autor: Fragile media s.r.o.) - www.oveckarna.cz/clanek/130/napiste-jeziskovi-a-vyhrajte-poukazy-v-celkove-hodnote-30-000-kc
  3. NaCesty.cz - zvýšení tržeb v oblasti cestovního ruchu o 101 % od doby před Covid-19 (komplexní digi PR) (Vlastník: NaCesty.cz s.r.o., Autor: oXyShop s.r.o.) - www.nacesty.cz

 

Kategorie Videoreklama:        

  1. Studio Relax (Vlastník: MASPEX Czech s.r.o., Autor: Friendly s.r.o.) -  www.youtube.com/c/StudioRelaxCzSk
  2. innogy - akviziční kampaň (Vlastník: innogy Česká republika a.s., Autor: Etnetera Motion s.r.o. / Fragile media s.r.o.) - www.innogy.cz
  3. Bel - I malá vatová tyčinka dokáže velké věci (Vlastník: HARTMANN – RICO a.s., Autor: Fragile media s.r.o.) - 

  4. Síla úsměvu (Vlastník: E.ON Energie, a.s., Autor: Elite Solutions, s.r.o.) - www.eon.cz/usmev

 

Kategorie Firemní komunikace:

  1. Svobodná firma - jedno téma, mnoho podob (Vlastník: Effectix.com, s.r.o., Autor: Effectix.com, s.r.o.) - www.effectix.com
  2. Infografika s interními COVID opatřeními (Vlastník: Beneš & Michl s.r.o., Autor: Beneš & Michl s.r.o.)

       - www.benes-michl.cz/covid/

  1. Lesensky.cz – PR 360 pro růst brandu i byznysu (Vlastník: LESENSKY.CZ s.r.o., Autor: LESENSKY.CZ s.r.o.) - www.lesensky.cz

 

Kategorie Influencer marketing:         

  1. Olympia Outfit Battle (Vlastník: Olympia Brno, Autor: AETNA, spol. s r.o.)

       - www.instagram.com/olympiacentrumbrno

  1. Recenze ŠKODA ENYAQ iV s Alexem Kerstenem (Vlastník: ŠKODA AUTO a.s., Autor: C3 Prague s.r.o.) - www.skoda-storyboard.com/cs/modely-cs/enyaq-cs/alex-kersten-dukladne-proklepl-suv-skoda-enyaq-iv
  2. Tiger Choices (Vlastník: MASPEX Czech s.r.o., Autor: Friendly s.r.o.) - www.youtube.com/watch?v=mdhupxEeipo

 

 

Kategorie Autentická kariérní komunikace:

 

  1. HR video - Dospělejší, ale pořád hraví! (Vlastník: Effectix.com, s.r.o., Autor: Effectix.com, s.r.o.)

       - www.tesimesenaspolupraci.cz

  1. blog ŠKODA Kariéra (Vlastník: ŠKODA AUTO a.s., Autor: C3 Prague s.r.o.) - www.skoda-kariera.cz/blog
  2. Venture Builder aneb Za koho vlastně kopu? (Vlastník: CreativeDock a.s., Autor: CreativeDock a.s.) -  bit.ly/CD_WebTop100_IC

 

Kategorie Digitální tranformace:

  1. mojeEUC (Vlastník: EUC a.s., Autor: EUC a.s.) - euc.cz/mojeeuc
  2. CARNEXT - Digitalizace prodeje aut pomocí automatizace online marketingu (Vlastník: LeasePlan Česká republika, s.r.o., Autor: AITOM Digital s.r.o.) - www.carnext.com

3.    Metaverse Business Starter aneb Jak se virtuální zábava změnila v byznys (Vlastník: CreativeDock a.s.,    Autor: CreativeDock a.s.) - www.spatial.io/s/VENTURES-by-Creative-Dock

 

 

Kategorie Obsahový marketing:

  1. Psotoulky (Vlastník: SpokojenyPes.cz s.r.o., Autor: SpokojenyPes.cz s.r.o.) - www.psotoulky.cz
  2. Digitální Odysea (Vlastník: Nadace Vodafone Česká republika, Autor: Friendly s.r.o.) - odysea.nadacevodafone.cz

3.    Jak změnit vnímání Komerční banky (Vlastník: Komerční banka, a.s., Autor: Momentum Czech      Republic) - www.kb.cz/cs/o-bance/vse-o-kb/podnikame-udrzitelne/o-co-2-jde

3.    Mini akademie pro začínající podnikatele (Vlastník: Solitea, a.s., Autor: Obsahová agentura           s.r.o.) - www.miniakademie.cz

 

 

Kategorie Brandová kampaň:

  1. Bankovní e-gaming láme rekordy (Vlastník: Komerční banka, a.s./ Mastercard Europe SA, organizační složka, Autor: Momentum Czech Republic / McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s.r.o., INTERNATIONAL ADVERTISING AGENCY / Good Game) - youtu.be/3lplfpBtfHY
  2. Micro Macro Quiz (Vlastník: JIC, zájmové sdružení právnických osob, Autor: JIC, zájmové sdružení právnických osob) - www.micromacro.cz
  3. Brno True Story: „A co probudí Brno v tobě?“ (Vlastník: Statutární město Brno., Autor: MEDIA AGE s.r.o.) - www.gotobrno.cz

3.    Pilot pen - Napiš, vymaž, přepiš (Vlastník: Václav Čížek s.r.o., Autor: Fragile media s.r.o.) - pilotstickerky.cz

 

Kategorie UX:

  1. Top-obaly.cz (Vlastník: SECUPACK s.r.o., Autor: Proof & Reason, s.r.o.) - www.top-obaly.cz
  2. Využití UX pro navýšení konverzí webu solitea.com (Vlastník: Solitea, a.s., Autor: Solitea, a.s.)

       - solitea.com

3.    Redesign e-shopu iSetos zajistil zvýšení konverzního poměru až o 89 % (Vlastník: S E T O S spol. s r.o.,             Autor: oXyShop s.r.o.) - www.isetos.cz      

 

 

Speciální ocenění:

Osobnost českého digitálu:Karel Dytrych - www.linkedin.com/in/kareldytrych/

 

Projekt roku:

  1. HR video - Dospělejší, ale pořád hraví! (Vlastník Effectix.com, s.r.o., Autor: Effectix.com, s.r.o.) - www.tesimesenaspolupraci.cz
  2. mojeEUC (Vlastník: EUC a.s., Autor: EUC a.s.) - euc.cz/mojeeuc

1.    Studio Relax (Vlastník: MASPEX Czech s.r.o., Friendly s.r.o.) -www.youtube.com/c/StudioRelaxCzSk

 

Autor roku:

  1. FG Forrest, a.s. - www.fg.cz/
  2. Proof & Reason, s.r.o. - www.proofreason.com/

3.    Effectix.com, s.r.o. - www.effectix.com/         

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: