Soutěž Young Lions 2025 oznámila své vítěze. Podívejte se na kampaně top marketérů do 30 let
Letošní již sedmnáctý ročník prestižní kreativní soutěže a tréninkového programu Young Lions pro mladé komunikační profesionály do 30 let oznámil své vítěze.
V týdnu od 17. do 24. března 2025 soutěžilo celkem 70 týmů v pěti kategoriích: Digital, Marketers, Media, PR a Print. Každá kategorie měla vlastního klienta – neziskovou organizaci a vlastní odbornou porotu.
Vítězové získávají prestižní ocenění a právo reprezentovat Českou republiku na světové soutěži kreativity Cannes Lions. Navíc se mohou těšit na dvoudenní rozvojový program Winners Camp, který proběhne 16. a 17. května 2025. Letos se také nově spustila celoroční komunita Young Lions, která nabízí prostor pro vzdělávání, networking a osobní rozvoj. Níže přinášíme přehled vítězů spolu s ukázkami jejich prací (pro zvětšění fotografií na ně klikněte).
Media
Ivanna Yovzhiy, Michaela Tvrdíková
Zadavatelem briefu byla organizace Spirit2018, která se zabývá podporou pěstounství. Cílem kampaně bylo najít 1000 nových pěstounských rodin.
Plnou verzi briefu najdete ZDE.
Vítězové:
1. místo: Ivanna Yovzhiy (Zaraguza), Michaela Tvrdíková (Zaraguza)
2. místo: Dieu Linh Phanová (VML), Lucia Štoffová (VML)
3. místo: Matyáš Gelnar (Dentsu), Kristýna Šteffelová (Dentsu) a Anna Krupičková (PHD), Tereza Kanzelsbergerová (OMG)
Ukázky prací
#1 Ivanna Yovzhiy, Michaela Tvrdíková
#2 Dieu Linh Phanová, Lucia Štoffová
#3 Matyáš Gelnar, Kristýna Šteffelová a Anna Krupičková, Tereza Kanzelsbergerová
Digital
Václav Pruner, David Čedík
Zadavatelem briefu byla nezisková organizace Živá krajina.
Brief: Přimějte majitele půdy aktivně se zapojit do obnovy a přizpůsobení krajiny změnám klimatu. Cílem je motivovat k realizaci konkrétních opatření, navržených na míru jednotlivým lokalitám.
Plnou verzi briefu najdete ZDE.
Vítězové:
1. místo: Václav Pruner (WMC GREY), David Čedík (David Čedík)
2. místo: Marek Paštika (WMC GREY), Kryštof Henzl (WMC GREY)
3. místo: Štěpán Zahálka (Dentsu), Tereza Kovandová (Dentsu)
Ukázky prací
#1 Václav Pruner, David Čedík
#2 Marek Paštika, Kryštof Henzl
#3 Štěpán Zahálka, Tereza Kovandová
PR
Jakub Wija, Adam Rektor Polánek
Zadavatelem briefu byl Institut Pallium ve spolupráci s Českou společností paliativní medicíny.
Brief: Změňte veřejné vnímání dětské paliativní péče tak, aby byla chápána nejen jako péče spojená s umíráním, ale především jako komplexní podpora kvality života dětí a jejich rodin.
Plnou verzi briefu najdete ZDE.
Vítězové:
1. místo: Jakub Wija (Hero & Outlaw), Adam Rektor Polánek (Hero & Outlaw)
2. místo: Andrea Laštovičková (AMI Communications), Karolína Hájková (AMI Communications) a Terezie Hofmanová (AMI Communications), Kristýna Michálková (AMI Communications)
3. místo: Monika Indrová (Bison & Rose), Terezie Krejčí (Bison & Rose)
Ukázky prací
#1 Jakub Wija, Adam Rektor Polánek
#2 Andrea Laštovičková, Karolína Hájková a Terezie Hofmanová, Kristýna Michálková
#3 Monika Indrová, Terezie Krejčí
Print
Aneta Lišková, Zuzana Soukupová
Zadavatelem briefu bylo Terapeutické centrum Modré dveře.
Brief: Zviditelněte krizovou pomoc poskytovanou centrem Modré dveře, která nabízí rychlou, anonymní a bezplatnou podporu lidem v psychicky náročných situacích.
Plnou verzi briefu najdete ZDE.
Vítězové:
1. místo: Aneta Lišková (WMC Grey), Zuzana Soukupová (WMC Grey)
2. místo: Michal Plecháč (Dentsu), Olga Shustova (Dentsu)
3. místo: Bára Šimoníková (Zaraguza), Václav Kudělka (Zaraguza)
Ukázky prací
#1 Aneta Lišková, Zuzana Soukupová
#2 Michal Plecháč, Olga Shustova
#3 Bára Šimoníková, Václav Kudělka
Marketers
Daniela Valenta, Jaroslav Garai
Zadavatelem byla organizace Živá krajina.
Brief: Využijte sílu značek, pro které pracujete, k motivaci majitelů půdy, aby se aktivně zapojili do obnovy krajiny a implementace opatření proti změnám klimatu.
Plnou verzi briefu najdete ZDE.
Vítězové:
1. místo: Daniela Valenta (Heineken), Jaroslav Garai (Heineken)
Čestné uznání: Sofie Peřinová (Allegro), Alena Holanová (Allegro)
Ukázky prací
#1 Daniela Valenta, Jaroslav Garai
Čestné uznání: Sofie Peřinová, Alena Holanová
Cesta do Cannes
Odměnou pro vítěze je i právo reprezentovat Česko na mezinárodní soutěži Young Lions na červnovém festivalu kreativity Cannes Lions. Vítězové kategorie PR získávají přímo delegátské pasy, které je opravňují k účasti v globálním klání.