SPIR: Výdaje na internetovou reklamu ve druhém čtvrtletí vzrostly

2. 9. 2010 | ČTK
Celkové výdaje na internetovou reklamu v ceníkových cenách stouply v letošním druhém čtvrtletí meziročně o 34 procent na 1,16 miliardy korun. V červenci pak byly útraty za reklamu na internetu vyšší meziročně o 24 procent a dosáhly 279 milionů korun. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) na tiskové konferenci.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Celkové výdaje na internetovou reklamu v ceníkových cenách stouply v letošním druhém čtvrtletí meziročně o 34 procent na 1,16 miliardy korun. V červenci pak byly útraty za reklamu na internetu vyšší meziročně o 24 procent a dosáhly 279 milionů korun. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) na tiskové konferenci.
Za celý loňský rok dosáhly ceníkové výdaje na internetovou reklamu 3,6 miliardy korun. Podle výkonné ředitelky SPIR Kateřiny Hrubešové je ale skutečná částka výrazně nižší o slevy, které si zadavatelé inzerce se servery dohodli.
Nejvíce v červenci utržil Seznam, který inkasoval přes 106 milionů Kč, následuje Centrum Holdings se 47,5 milionu Kč. Třetí Mafra získala bezmála 40 milionů korun, Mladá fronta 10 milionů Kč a společnost CET 21, která získala 9,4 milionu korun.
Zadavatelé v červenci nejvíce inzerovali rychloobrátkové zboží, kde za reklamu utratili 38,3 milionu Kč, následuje inzerce finančních produktů za 23 milionů Kč a cestovní agentury a kanceláře, jejichž výdaje dosáhly 22,2 milionu korun.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: