Stanislav Bernard se stal Marketérem roku 2011
Stanislav Bernard se stal Marketérem roku 2011. Spolumajitel rodinného pivovaru Bernard získal nejvyšší ocenění v 7. ročníku soutěže, kterou pořádá Česká marketingová společnost. Výsledky byly vyhlášeny včera večer v divadelním sále pražského klubu Lávka. Bernard si tak po necelém týdnu od převzetí ceny Zlatý středník za nejlepší firemní časopis pro zákazníky, Vlatní cestou, připsal další úspěch. Smyslem soutěže je oceňovat osobnosti, jež se úspěšné podílí na rozvoji vlastní firmy či instituce, pro niž pracují, i na rozvoji marketingu všeobecně.
Předseda hodnotitelské komise soutěže, prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., k tomu dodal: „Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých šesti let existence soutěže MARKETÉR ROKU jsme letos systém hodnocení ještě více zaměřili na prohlubování a rozšiřování problematiky marketingu. Zásadní změna je v tom, že hodnocen byl projekt či adekvátní výsledek marketingové činnosti, který představuje komplexní řešení v rámci strategického či operativního marketingu. Vítězem je nejlepší realizátor a podporovatel myšlenky inovativního marketingu.“
Přihlásit do soutěže se mohou všichni zájemci, kteří jsou činní v marketingu v jakékoliv hospodářské či jiné organizaci, podnikatelské i veřejné. U osobností navrhovaných na titul Marketér roku se hodnotí například její podíl na zvýšení konkurenčních schopností firmy či instituce, používání a prosazování nových metod a technik práce v marketingu, budování známosti značky a produktu či pedagogickou a publikační činnost v oblasti marketingu.