Sušenky Oreo Peeps barví jazyk i stolici na zářivě růžovou. A zákazníci se to nebojí ukázat
K Velikonocům zářivě pastelové barvy tak nějak patří. Nový druh sušenek Oreo Peeps to ale poněkud přepískl. Některým spotřebitelům se po nich zbarvil jazyk nebo dokonce stolice do zářivě růžové. Reakce v sociálních médiích už v podobných barvách vidět nelze.
Nový druh populárních sušenek Oreo nese název Peeps. Kraslice na tištěné reklamě naznačuje, že se jedná o kuřecí „píp“ a specialitu určenou na dobu blížících se velikonočních svátků. V jejich průběhu nám nevadí ani zářivé potravinářské barvy. Je ale stále rozdíl, když zbarví skořápku vajíčka, nebo váš jazyk či stolici. Přesně to se ale stalo a takto postižení si to nenechali pro sebe. V obrazové podobě přinášíme důkaz jen u zmíněného jazyka.
@Oreo is this normal after eating peeps Oreos? pic.twitter.com/QowLK0Wc3S
— Richard Traub (@TraubCommaRich) March 1, 2017
Ate 3 Peeps Oreos last night. My tongue is still hot pink and my spit looks like Pepto-Bismol
— Chris M. (@BadMoodMorgado) February 22, 2017
The thing that disturbs me most about the Peeps Oreos is that I woke up with a tongue the same color as the cream filling.
— Jay Dee(@JadenDrakus) February 27, 2017
Bohužel to neskončilo jenom u jazyka, někteří lidé objevily po použití toalety barevné změny v záchodové míse.
Guys. I ate a whole package of Peep Oreos today...and my poop is pink.
— Zach Moree (@zach_moree) March 1, 2017
Thank you @Oreo @PEEPSBrand for turning my poop reddish-pink. #PoopHappens pic.twitter.com/LY06i9rPTW
— Marc Devon Lau (@LuchadorCoreano) March 1, 2017
My roommate ate a whole pack of oreo Peeps and left a pink stain in the toilet.
— ElleLeven (@Barbeydahl) February 23, 2017
Oreo vydalo v reakci toto tiskové prohlášení:
„Sendvičové sušenky Oreo Peep obsahovaly svítivě růžovou potravinářskou barvu, . Tato ingredience je použita v souladu s regulacemi Amerického úřadu pro potraviny a léky.
Určitá jídla mohou dočasně zbarvit jazyk uvnitř ústní dutiny. U zářivě barevných produktů, jako jsou nanuky, želatiny a nápojové mixy, stejně jako u některých druhů ovoce jako brusinky, je toto obvyklé. Tyto potraviny mohou také dočasně zbarvit stolici.“
Nemůžeme si pomoci, ale je to pro nás zklamání. Od značky, jejíž reakce na výpadek proudu během utkání Super Bowlu v roce 2013 se zařadila do marketingových učebnic k pojmu „real time marketing“, bychom čekali něco víc. Třeba poukaz na to, že už na obalu poskytli dostatečný náznak toho, jak bude osud sušenek na konci trávicího traktu vypadat. Místo toho jsme dostali krotkou korporátní odpověď.
Situace se tak chytla jen značka toaletního papíru Charmin. Slibuje, že, pokud vás potká růžová nehoda, nikomu o tom ani nepípne.
We hear that #pinkpoop is now a thing. If it hits, don't worry, no one will hear a peep from us. https://t.co/MFKV7qby0p
— Charmin (@Charmin) March 2, 2017
Zdroje: Mentalfloss, Adweek