Tata Nano odsouvá svůj vstup do Evropy

7. 3. 2011 | KER
Minivozítka indické automobilky Tata nazvaná příznačně Nano se staly objekty zájmu široké veřejnosti dlouho před tím, než v roce 2009 opustila výrobní linky. Brzy se měla stát hitem nejen v zemích třetího světa, ale postupně dobýt také velké trhy v Evropě. Automobilka nyní musela přiznat, že ze své někdejší strategie musí ustoupit. Do Evropy se tak Tata Nano (pokud vůbec) vypraví v horizontu 24 - 36 měsíců.

Ilustrační obrázek, zdroj: Tata

Minivozítka indické automobilky Tata nazvaná příznačně Nano se staly objekty zájmu široké veřejnosti dlouho před tím, než v roce 2009 opustila výrobní linky. Brzy se měla stát hitem nejen v zemích třetího světa, ale postupně dobýt také velké trhy v Evropě. Automobilka nyní musela přiznat, že ze své někdejší strategie musí ustoupit. Do Evropy se tak Tata Nano (pokud vůbec) vypraví v horizontu 24 - 36 měsíců.

Důvodů pro odsunutí vstupu na evropské trhy, který byl původně plánován na tento nebo příští rok je několik. V první řadě jde o revizi některých technologických řešení. Tata Nano pro Evropu by měla být vybavena elektrickým stahováním oken, dvěma airbagy, ABS a ESP. Odstraněna by měla být také rizika, která v minulosti způsobila samovznícení u několika modelů.

Pravděpodobná cena vozu byla podle serveru Auto.cz stanovena na 5000 euro.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: