Tento billboard u silnice uvidíte jen ve zpětném zrcátku
- Jak zlepšit efektivitu prodeje?
- Jak komunikovat se zákazníky?
- Jak vycházet vstříc klientům?
- Jak zpracovat funkční strategii?
Zdroj: Karmarama
Venkovní reklama má svá pravidla a mezi to nejzákladnější pro poutače u dopravních komunikací patří důraz na viditelnost pro projíždějící řidiče. Bodem číslo 1 je postavit billboard tak, aby k němu přijížděl řidič čelem a ideálně u „jeho pruhu“. Britský poskytovatel mobilního a internetového připojení Plusnet ale tuto zásadu porušil.
Jeho billboard totiž nabídl i verzi, kterou řidiči ocenili nejvíce paradoxně až ve zpětném zrcátku. A to díky textu „Putting 2020 behind you? That’ll Do”(ve volném překladu: „Snažíte se nechat (rok) 2020 za zády? To půjde.“).
Zdroj: Karmarama
„That’ll Do,” je přitom úsloví používané zejména v hrabství Yorkshire, kde Plusnet vznikl.
Za kampaní stojí agentura Karmarama. Marketingový ředitel společnosti, Sam Calvert, ji popsal pro Adweek:
„Chtěli jsme vytvořit něco vtipného, co shrne, jaké mají lidé pocity z toho, že vidí roku 2020 záda. Přitom jsme se i snažili předat, co pro nás v Yorkshire znamená hláška ‘That’ll Do’...“
Upřímně něco takového nedokážeme z Česka ocenit, ale poznáme zajímavý nápad. A někdy k tomu stačí jen letmý pohled do zpětného zrcátka.