Toyota překvapuje multisenzorickou reklamou

12. 3. 2018 | Petr Michl
Po otevření této tištěné reklamy se ocitnete uvnitř modelu Toyota Camry. Nechybí ani funkční digitální displej a vůně auta s koženými sedadly.



Reklamy v tisku jsou obvykle pojímané jako statický formát. Buď pozornost diváka vyhraje krásná fotografie či zajímavá grafika, nebo vám nic nepomůže. Když se kreativita nedrží při zdi, může být ale print velmi živý. Ukazuje to i nová reklama Toyoty.

Print vytvořený japonskou pobočkou agentury Saatchi & Saatchi a společností Structural Graphics představuje interiér modelu Camry. Byl distribuovaný jako příloha časopisu InStyle do schránek 50 tisíc vytipovaných čtenářů. Stačilo ji přitom otevřít — stejně jako normální vůz — chytnutím za kliky — a otevřel se vám pohled na útulnou přístrojovou desku.


Podívejte se na to ve videu, které zároveň představuje i tvůrčí proces stojící za reklamou.

Reklama musela být vytvořena s ohledem na to, že časopisy jsou často ve schránkách různě přehýbány a obecně dostanou při distribuci zabrat. Přesto zdobí přístrojovou desku nápodoba LCD monitoru, na kterém po otevření proběhne simulace měření zvýšeného tepu. Kdyby ani to nestačilo k rozbušení srdce čtenáře, je tu další trumf: stránky byly napuštěny vůní koženého interiéru automobilu.


Zdroj: Strategy Online

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: