Tyinternety: Twitter oslovuje stále více mladých
12. 2. 2010
| IKE
Sociální služba Twitter, která se mimo jiné vyznačovala nízkou penetraci mezi cílovou skupinu mladých do 25 let se mění. Twitteru totiž na chuť přichází stále více mladých, a to jak ve skupině pod 18 let, tak ve skupině 18-25.
Oproti roku 2008 zaznamenala skupina do 25 let 10% nárůst.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Sociální služba Twitter, která se mimo jiné vyznačovala nízkou penetraci mezi cílovou skupinu mladých do 25 let se mění. Twitteru totiž na chuť přichází stále více mladých, a to jak ve skupině pod 18 let, tak ve skupině 18-25.
Oproti roku 2008 zaznamenala skupina do 25 let 10% nárůst.
Co stojí za náhlým obratem? Pravděpodobně fakt, že Twitter podpořily mnohé celebrity, které skrze něj vedly mikroblogy o svém životě. I díky tomu se Twitteru mnohem více věnovala média. Doposud nepoznamenaná skupina si k němu tak konečně našla cestu.
Štítky dokumentu: Twitter