V Británii otevírají hospody: Stella Artois dá jejich personálu libru navíc jako spropitné za každé prodané pivo, Heineken nabízí služby kadeřníka
Značka piva Stella Artois zve Brity po lockdownu do baru a chce, aby si to po dlouhé pauze užili nejen oni, ale také jejich obsluha. Kampaň „Stella tips“ ve spotu ukazuje žíznivého místního patrona, který oslavuje návrat do své oblíbené hospody oroseným půllitrem piva Stella Artois a nabádá vás, abyste vyrazili na své oblíbené místo a podpořili lidi, kteří tam pracují. Značka hodlá rozdat půl milionu liber (v přepočtu skoro 15 milionů Kč) potenciálně až 12 tisícům zaměstnanců v pohostinství, pro které by to znamenalo 42 liber (1250 Kč) navíc k výplatě.
Reklama byla spuštěna 6. dubna a získala podporu celebrit, jako je modelka Jodie Kidd nebo muzikant James Blunt. Tato inciativa Stelly Artois, která má podpořit zaměstnance barů a hospod, poběží až do 9. května.
„Britské hospody jsou srdcem našich komunit a jsou to právě lidé za barem, kteří tuto komunitu spojují a vítají vás s úsměvem a půllitrem v ruce,“ nechal se slyšet Ali Humphrey, marketingový ředitel Stella Artois pro Evropu. Dodal, že pandemie byla pro zaměstnance v pohostinství opravdu náročná, navíc jim chyběla dýška od štamgastů, která v anglosaském světě tvoří podstatnou část jejich výdělku. A to chce právě částkou půl milionu liber alespoň částečně vykompenzovat.
„Chceme vrátit dýška zpět, jsme hrdí, že k tomu může dopomoci právě Stella Artois. Kampaň Stella Tips je náš způsob, jak prokázat vděk těm, kteří pracují za barem.“
Britské hospody otevírají s velkou pompou
Není to první iniciativa, která má podat pomocnou ruku pohostinství. V průběhu první pandemické vlny značka Budeweiser v Británii a Irsku spustila iniciativu dárkových karet, milovníci piva si mohli přednostně nakoupit své oblíbené nápoje. Kampaň „Save pub life“ vloni vydělala 1,5 milionu liber.