Veřejnost zná definitivní podobu loga Škody
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Po měsících dohad a čekání zná konečně veřejnost definitivní podobu loga Škodovky. Logo bylo představeno včera ve večerních hodinách a kromě něj Škoda odhalila také designovou studii nového vozu, označeného jako "Vision D".
Jak bylo naznačeno v polovině minulého měsíce, nový znak je pouze faceliftem toho původního a žádné vyloženě zásadní změny se nekonají. Ačkoli říci, že se nezměnil vůbec, by bylo troufalé. Okřídlenému šípu byla vtisknuta mnohem větší dynamika, jeho barva, používaná na korporátních materiálech, zesvětlala a je "jedovatější", název společnosti je nově vysázen trendy fontem (ne nepodobným písmu, které užívá například finská Nokie). Znak je rozhodně agresivnější a dynamičtější a bude dobře podporovat novou cestu, kterou se Škoda vydá.
Spolu s převléknutím korporátního designu představila Škoda také nové, výrazně zjednodušené korporátní stránky.