Víno jako vánoční dárek. Jeho prodejci investují do inzerce zdaleka nejvíce v prosinci

24. 1. 2024 | redakce, TZ
V prosinci loňského roku prodejci vína umístili reklamu v ceníkové hodnotě 85 milionů korun. Jde o téměř třetinu z celoročního objemu inzerce.


Zdroj: DALL-E

Celoroční data z monitoringu reklamy Ad Intel ukazují, že kategorie vín z vinných hroznů v prosinci zaznamenala raketový nárůst investic do reklamy. V porovnání s rokem 2022 byly v roce 2023 investice inzerentů v této kategorii celkově o 13 % vyšší.

Objem inzerce do reklamy podle ceníkových cen v segmentu vín (tichých i šumivých) v průběhu roku 2023 kolísal. Nejsilnějším měsícem byl tradičně prosinec, v němž inzerenti umístili reklamu v hodnotě 85 milionů korun.

To z celkových 274 milionů korun proinzerovaných za celý rok 2023 činí téměř jednu třetinu. Trend zvýšení objemu inzerce v kategorii vín v závěru roku známe už z předešlých let. Dalšími nejsilnějšími měsíci byly květen (47 milionů Kč) a červen (46 milionů Kč).

Zdroj: Ad Intel, Nielsen

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: