Virtuální realita přináší jedinečný zážitek z Koreje

25. 11. 2016 | Milada Zemanová
Korejské letiště zprostředkovalo svým cestujícím návštěvu virtuální reality, na kterou jen tak nezapomenou.

Znáte ten pocit na letišti, kdy čekáte na své letadlo a začínáte se nudit? Tuto situaci zažívají denně tisíce turistů. Jihokorejské letiště Incheon se toto rozhodlo změnit a svým cestujícím čekání zkrátit a zpestřit virtuální realitou.

V průběhu kampaně „Experience the wonders of Korea“ byla v letištní hale umístěna velká obrazovka a speciální brýle, které vás přenesou do virtuální reality. Asistentky vyzývaly kolemjdoucí, aby si brýle vyzkoušeli a odvážlivce, kteří se pro tento krok rozhodli, čekalo překvapení.

Nejprve kolem sebe viděli letiště, následovala cesta z letiště do Soulu a pak již cestující spatřili nejrůznější zázraky a tradice Koreje: bojovníky Taekwondo, módní poradce, šéfkuchaře i gejši. Do této chvíle by se kampaň mohla jevit jako obměna standardního propagačního videa cestovní agentury. Ale velké překvapení cestující teprve čekalo.

 

V jednom okamžiku vždy postava ve virtuální realitě naznačila, aby si daný cestující brýle sundal. Jakmile tak učinil, zjistil, že před ním stojí skuteční lidé, které před chvílí viděl skrze brýle. A zde  překvapení nekončilo. Cestující si mohli vyzkoušet tradiční jihokorejské oblečení, vařit s šéfkuchařem,  nechat se upravit od stylistky, případně strávit čas s dalšími zástupci Jihokorejské kultury.

Zcela pochopitelně celá situace upoutala pozornost i ostatních cestujících na letišti a tato originální kampaň zpestřila den mnoha lidem.

Zdroj: AOTW

Kam dál

O obdobné kampani, ve které byla propojena virtuální realita se skutečným zážitkem, jsme vás již informovali.

Vzpomínáte si na kampaň, která propagovala irské pivo?

 

 

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: