Vítězem IEA 2011 se stal projekt Výmoly.cz
Hlavním vítězem soutěže Internet Effectiveness Awards 2011 se stal projekt Výmoly.cz, který byl zařazen do kategorie Auto-Moto. Vznikl jako reakce na současnou situaci a hrozivý stav českých silnic. Cenu Grand Prix tak získala společnost Plus Design & Marketing, která jej vytvořila.
Odborná porota ocenila na slavnostním vyhlášení 27. září v pražské Lucerně nejefektivnější řešení na českém internetu. Byli vyhlášeni vítězové všech kategorií a celkový vítěz.
Některé úspěšné projekty si odnesly dokonce i více cen, například prodejce letenek Letuška.cz (Nejlepší užití on-line prodeje 1. místo, Spotřební zboží a služby 1. místo), Platební centrum Asiana (Bankovnictví a finance 2. místo, Business to Business 1. místo, Spotřební zboží a služby 2. místo)nebo charitativní portál Daruj správně (Charita, lidská práva a životní prostředí 1. místo, Nejlepší mediální kampaň 1. místo).
Kompletní seznam vítězů IEA 2011 najdete na webových stránkách soutěže.