Kampaň Tram Roulette přinesla kasino na tramvajovou zastávku
Srdce hráče je v každém z nás. Poznat to můžeme například na tramvajové zastávce, když se snažíme postavit na peroně tak, aby se dveře zastavující soupravy otevřely přímo u nás. Přesně to využila i Holland Casino, největší společnost tohoto typu v Nizozemí.
Za tuto kampaň získala na Cannes Lions 3 bronzové Lvy v kategoriích Promo and Activation, Media a Outdoor. Proto není náhodou, že tuto kampaň představila Anneke Shogt, ředitelka nizozemské agentury IMA a jedna z členek poroty kategorie Promo and Activation na největším světovém festivalu reklamní kreativity, na konferenci Cannes In Prague pořádané společností Lionhearted.
Holland Casino využilo toho, že v našem životě děláme neustále malé sázky. Třeba právě i při čekání na přijíždějící tramvaje. Plocha, kde obvykle zastavují, byla na jedné zastávce přeměněna na podélnou ruletu. Krupiér povzbuzoval čekající, aby se postavili na konkrétní čísla představující určitý úsek na chodníku a snažili se uhodnout, kam „dopadne kulička“. Ta byla ovšem v tomto případě nahrazena bílým kruhem umístěným na boku tramvaje, jež byla pochopitelně doplněná polepy kasina a názvem „Tram Roulette“.
Podívejte se na video s případovou studií.
Celá událost byla přenášena jako live stream na Facebook. Pod videem lidé sami přidávali vlastní sázky na konkrétní čísla a jeho organický dosah 2x převýšil počet fanoušků Holland Casino.
Dle zadavatele byl ale největší hodnotou pozitivní sentiment, který byl díky této akci se značkou spojen. Ten se totiž u kasin u běžné veřejnosti buduje poměrně obtížně.
Na jeden event na zastávce městské hromadné dopravy to není špatné že?