Vojta Kotek se v kampani BAUHAUSu ujal hlavní role i režisérského postu
Síť hobymarketů BAUHAUS spustila kampaň s názvem „Nešikovný manžel“. Režie spotů a ztvárnění ústřední postavy se ujal Vojta Kotek.
Ve spotech vystoupí vedle Vojty Kotka v roli nepraktického manžela i Eliška Jansová (divadlo F. X. Šaldy) jako trpělivá manželka. „Vojta Kotek je nejenom velmi zkušený herec, ale také režisér s precizním přístupem k práci. Věříme, že spolu s odlehčenou formou sdělení, kterou jsme pro letošní kampaň zvolili, budou mít spoty u diváků úspěch,“ říká vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS Jindřich Hovorka s tím, že se zákazníci mohou těšit na situace, které přináší sám život a se kterými se mohou nejen ztotožnit, ale i zasmát.
Za produkcí spotu režírovaného Kotkem stojí Stink Films. Autory kreativního návrhu jsou Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang, kteří s Vojtou Kotkem v roli herce již v minulosti spolupracovali a vytvořili několik legendárních spotů pro T-Mobile, třeba ten o setkání s prasetem.
„Cílem nové kampaně je přiblížit se českému zákazníkovi co nejvíce, proto jsme vůbec poprvé vsadili na české herce a tvůrce. Zároveň chceme představit BAUHAUS jako místo, kde zákazníci pořídí vše potřebné pro byt, dům a zahradu, ať už v případě plánovaných, tak i zcela nečekaných situací. V neposlední řadě klademe v kampani důraz na náš nově spuštěný e-shop,“ doplňuje Jindřich Hovorka.
Jarní část kampaně bude k vidění na televizních obrazovkách TV Nova, Prima a ČT od 14. února. Spolu s 30s spoty budou vysílány také 10s remindery a 10s sponzorské vzkazy. Kampaň doplní komunikace napříč dalšími mediatypy včetně on-line, rádia, printu nebo OOH. Probíhat bude také přímo v obchodech BAUHAUS, kde bude doplněna o instore prvky.