Voltvo Trucks dopřáli tříletému dítěti největší unboxing na světě
Volvo získalo svůj první zápis do Guinnessovy knihy rekordů za “největší unboxing”. Pomohl jim k tomu i 3letý chlapec Joel Jovine, který měl možnost rozbalit si tu největší krabici na hračky s nejnovějším modelem kamionu s označením VNL 760.
Gigantická krabice vyrobená převážně z kartonu a celofánu byla vytvořená přesně podle vzoru klasických obalů na modely autíček a jiných dětských hraček. Je téměř 24, 5 metrů dlouhá, 4 metry široká, 5,5 metrů vysoká a trvalo celých 36 hodin ji vyrobit. Samotný tahač s návěsem je potom dlouhý zhruba 22 metrů váží 16 tun.
Kampaň je dílem švédské agentury Forsman & Bodenfors, se kterou společnost již dlouhá léta spolupracuje a která sklidila za svou práci celou řadou oborových cen.
A jak agentura na nápad obřího unboxingu přišla? „Když jsme viděli film, kde malý chlapec rozbaloval Spiderman autíčko na baterky a který měl 218 milionů zhlédnutí na YouTube, řekli jsme si 'To je ono! Jak vytvoříme něco tak vzrušujícího?', ” uvedl Magnus Koeck, vícepresident marketinku a brand managementu pro Volvo Trucks North America.
Vytvořit video bylo ale pro všechny velkou výzvou. A to nejen kvůli velikosti vozu. Nebylo jednoduché udržet v tajnosti kampaň s 22metrovým truckem na malém předměstí v hlavní roli. Běžný přístup do ulice nebyl možný, na to byla cesta příliš úzká. Museli jej tedy na správnou pozici dopravit přes 3 bloky.
A i samotné natáčení byl oříšek. Tým pracoval celou noc, aby sestavil a připravil krabici. „Začali jsme mnohem později, než se předpokládalo, a úředník z Guinessu měl strach, že nestihne před setměním všechno změřit. Měl ale pro naše zpoždění velké pochopení”, popisoval tvorbu videa Koeck. „A když už natáčení konečně začalo, malý Joel pobíhal kolem auta tak nadšeně, že jej kameraman pomalu ani nezvládal udržet v záběru,” dodal.
A jaký byl cíl této gigantické kampaně? Samozřejmě především šíření povědomí o značce a jejích produktech, stejně jako tomu bylo v případě spotu s Jean-Claude Van Dammem. Tomu napomáhá i fakt, že cílová skupina publika je v tomto případě velmi široká, protože kampaň může zasáhnout lidi napříč různými věkovými kategoriemi. Podle slov viceprezidenta by zároveň měla lidem ukázat, že Volvo Trucks vyrábí inovativní produkty a že se nebojí nějaké té srandy se zákazníkem.
A to se jim díky tomuto malému návratu do dětských let jistě podařilo. Koho by v malé uličce na předměstí nezaujal obří náklaďák zabalený v gigantické krabici od hraček? Takže gratulujeme Volvu k rekordu v Guinnessově knize a přejeme, aby jim zůstalo prvenství v největším unboxingu co nejdéle.
Kam dál?
Podávejte se na další z reklam, kterou pro Volvo Trucks v minulých letech vytvořila agentura Forsman & Bodenfors. Hlavní roli si zde štřihnul akční hrdina Jean-Claude Van Damme.
Zdroje: guinnessworldrecords.com, adweek.com