WebTop100 2018: Vytěžte z digitálního marketingu maximum pomocí dat
Listopadová konference WebTop100 opět ukáže, jak vést online kampaně k větší efektivitě, letos se zvláštním důrazem na využití dat a analytiky, například v kreativním datavertisingu či automatizaci digitálních kampaní.
V programu naleznete další témata, která rezonují oborem: online marketing z hlediska legislativy, metriky, micro-cíle a metody měření návratnosti investic do reklamy, budoucnost umělé inteligence v korporátu, UX a ekonomika zážitku, ale i Instagram stories nebo grafické znázornění cen.
Jak z digitálního marketingu vytěžit maximum ukáží na 17. ročníku konference WebTop 100 odborníci jako Michal Pastier ze Zaraguzy, Markéta Kabátová z uLab, hacker Michal Špaček, investor Michal Bláha, Petr Pouchlý z Court of Moravia a Aki Votrubová.
Zakladatelka marketingové agentury uLab Markéta Kabátová vám na WebTop100 řekne, které reporty a metriky sledovat, abyste si byli jisti, že se na vašich kampaních dobře pracuje.
Jak využít data o vašich zákaznících a data získaná z minulé kampaně? Nakoukněte s Michalem Pastierem do kuchyně tolik oceňované Zaraguzy a dozvíte se, jak nejefektivněji využít data na kreativní kampaně, které prodávají.
Pavel Brecík z Mall Group pak na praktickém příkladu ukáže, jak jednoduché je každou investovanou korunu ve skutečnosti prodělat, ač se na první pohled do analytiky může zdát, že vyděláváte. Být data-driven a řídit investice na základě CPC, CPA nebo ROI už zdaleka nestačí.
Marcela de Vivo z celosvětově známého SEO nástroje SEMrush bude ve své přednášce mluvit o řešení nejčastějších problémů, s nimiž se bude obsahový marketing na celém světě v roce 2019 potýkat.
A co legislativa? „Že vám PPC kampaně nebudou vydělávat je až druhý nejhorší scénář,“ upozorňuje advokátka Petra Dolejšová z eLegal. Když si totiž vy nebo vaše agentura netykáte se zákony, můžou vás špatně nastavená PPCčka dostat i do větších malérů, než jsou mizivé konverze.
Instagram Stories nejsou jen mizící obrázky a videa. Mohou se stát efektivním nástrojem, který podpoří dosah a popularitu instagramového profilu. To je téma specialistky na Instagram a influencerky Aki Votrubová.
Všechno, co jste chtěli vědět o cenotvorbě a báli jste se zeptat, se dozvíte od UX experta Ondřeje Ilinčeva: Jakou cenu zvolit (zda přesnou či zaokrouhlenou) a jak cenu graficky ztvárnit (velikost písma, pozice, blízkost ostatních cen).
A to rozhodně není všechno. WebTop100 je konference o digitálním marketingu s přesahem. Pomůžeme nahlédnout do komplexnosti, ale i otevřít dveře novým tématům. Více se dozvíte v programu.
Neváhejte a zapište si do kalendáře: Čtvrtek 15. listopadu 2018 od 9:00 do 17:00 - konference WebTop100 v Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.