Ženy a mobilní internet
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Společnosti miBuys provedla na vzorku 1600 žen používajících mobilní internet průzkum, který se měl zaměřit na trendy a popsat budoucí trhy.
94 % žen přiznalo, že mobil používají k surfování i doma a to dokonce v případě, kdy mohou použít lépe uzpůsobené zařízení (iPad, netbook, notebook nebo PC). 86 % pak sdělilo, že mobilní internet používají zejména ke správě svých profilů na sociálních sítích, 93 % žen pak oznámilo, že bez mobilu si připadají nesvé.
Zajímavé poznatky přinesla také ta část výzkumu, která se zaměřovala na nakupování pomocí mobilu. 74 % žen doznalo, že pomocí mobilu nakoupí častěji věci, které vůbec nepotřebují. Většina z nich pak vidí problém v nedostatečné komunikaci slev a výhod při nákupu přes mobilní telefon. 67 % pak řeklo, že by rozhodně uvítalo pravidelné zasílání kuponů nebo voucherů.
A co mobilní reklama a ženy? 84 % z nich se s ní již setkalo, 57 % pak oznámilo, že je zaujala natolik, že na ni kliklo. Tematicky jasně vedou reklamy, které komunikují slevy.