Zlatý středník prověří kvalitu více než stovky firemních periodik

25. 2. 2015 | redakce

Do 13. ročníku soutěže Zlatý středník letos přihlašovatelé zapsali opět více než stovku firemních publikací. Téměř polovina z nich je od nových přihlašovatelů, mezi které patři renomované české i zahraniční společnosti jako je Agrofert, Coca-Cola, Intel, RWE či Vodafone nebo například Česká národní banka. V letošním ročníku soutěže pak také poprvé výrazně převážily práce přihlášené od firem, kterých je zhruba 80 procent, na úkor produktů agentur specializovaných na tvorbu firemních médií. Nejvíce přihlášek PR Klub eviduje v kategoriích Nejlepší interní časopis a noviny a Nejlepší firemní katalog / profil / výroční zpráva. Největší přírůstek přihlášených médií je v kategorii Neziskový sektor.

„Zlatý středník je nejdéle působící, nezávislou a renomovanou soutěží, jejíž ocenění něco znamená,“ říká Petr Langer, předseda profesního spolku PR Klub, který soutěž pořádá. „Naším cílem není ocenit bezhlavě a průřezově všechna periodika, aby si k nám jejich výrobci pro diplom přišli i za rok. Chceme oceňovat opravdovou kvalitu, čemuž odpovídá nejenom složení porot, které tvoří velmi zkušení pracovníci převážně z oblasti public relations, ale nakonec i to, že vedení PR Klubu do jejich verdiktu v žádném případě nezasahuje,“ dodává s poznámkou, že na rozdíl od jiných soutěží v oboru, které jsou více než cokoliv jiného podnikatelskými projekty, není primárním cílem PR Klubu jako neziskové organice generovat soutěží zisk, ale dlouhodobou hodnotu.


Společná fotografie vítězů loňského ročníků. Jejich seznam si můžete prohlédnout ZDE.

Uzávěrka soutěže byla v polovině února, do 20. 2. museli přihlašovatelé dodat výtisky ve fyzické podobě. Následně začínají probíhat setkání jednotlivých porot a samotné vyhodnocování. V letošní porotě zasedli například partner agentury Bison & Rose Vladimír Bystrov, majitel agentury Native PR Václav Paveka, mluvčí skupiny PPF Radek Stavěl, ředitel komunikace Akademie věd Jan Martinek, PR manažer PwC Česká republika Pavel Heřmanský či manažerka komunikace Unipetrol Jitka Němečková. V každé porotě jsou zastoupeni také zkušení novináři, například šéfredaktor oborového periodika Marketing&Media Milan Hladký, za MarketingSalesMedia Jan Patera, nebo novinář a moderátor TV Prima Karel Voříšek.

 

Podrobnosti o soutěži jsou na www.zlatystrednik.cz.

Štítky dokumentu: Formy PR Interní komunikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: