Značka Google stojí 114,3 miliardy dolarů
28. 4. 2010
| KAS
Nejdražší obchodní značku na světě vlastní podle žebříčku Milward Brown Optimor společnost Google. Její hodnota je neuvěřitelných 114,3 miliardy dolarů, tedy v přepočtu téměř 2,2 bilionu korun. Druhé místo obsadila společnost IBM a na třetí příčce je výrobce počítačů Apple. Microsoft drží bramborovou pozici.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Nejdražší obchodní značku na světě vlastní podle žebříčku Milward Brown Optimor společnost Google. Její hodnota je neuvěřitelných 114,3 miliardy dolarů, tedy v přepočtu téměř 2,2 bilionu korun. Druhé místo obsadila společnost IBM a na třetí příčce je výrobce počítačů Apple. Microsoft drží bramborovou pozici.
Není nezajímavé, že Google patří mezi jedny z nejmladších značek v Top 10 a jeho hodnota ještě nenarazila na svůj strop - mezoročně se navýšila o 14 %.
A jak vypadá zbytek žebříčku? Pátou pozici drží Coca-cola, na šestém místě dlí McDonald's. Sedmou příčku má Marlboro, osmou China Mobile, devátou General Electric. Top 10 uzavírá Vodafone, který zároveň tvoří nejhodnotnější evropskou obchodní značku.