Značky připravily na Twitteru doslova královské gratulace

23. 7. 2013 | Petr Michl
Značky byly na příchod nového člena britské královské rodiny připraveny. Podívejte se na jejich gratulace na Twitteru.

Značky byly na příchod nového člena britské královské rodiny nachystány. Už Oreo při posledním Superbowlu ukázalo, jak se vyplatí reagovat okamžitě a být připraven na události, o kterých se hodně mluví. Tou nejsledovanější bylo včera narození nového člena britské královské monarchie, na Twitteru se konverzace s ním spojené odehrávaly pod hashtagem #RoyalBaby.

K němu se připojily rychle i značky, které měly předpřipravené svoje reakce. Coca-Cola využila své etikety se jmény, které byly tentokrát „Wills" a „Kate". Mimochodem hned nás napadlo, že již jen dle jména by mohla být napřed Royal Crown Cola (RC Cola), ale ani její britský Twitter účet událost vůbec nereflektuje.


Žádná laxnost v přístupu k sociálním médiím se ovšem nemohla čekat od sušenkového brandu Oreo, který má představu o tom, jak by měla vypadat královská svačinka pro nejmenší.

 

Naším osobním vítězem je nicméně společnost OXO, která vyrábí i židličky pro děti. Její vzkaz: „Váš trůn čeká," je asi nejlepším produktovým spojením ze všech značek.

Podívejte se i na další značky. Svůj královský tweet připravili i ve Starbucks, Pampers upozornili na to, že princem či princeznou je každé novorozeně a letecká společnost Delta se skvěle popasovala s tím, jak si najít spojení s malým dítětem.

 

 

 

 

 

 

Zdroj: www.mashable.com

 

Štítky dokumentu: Twitter Virální marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: