Alexander Hemala se v nové kampani T-Mobilu snaží držet krok s MAGENTA TV

10. 5. 2023 | redakce, TZ
I tak zkušený hlasatel jako Alexander Hemala má problémy, když uvádí program na šesti zařízeních současně. Právě o to se přitom snaží v reklamě na digitální televizi MAGENTA TV.

T-Mobile loni v listopadu představil komunikační koncept pro svou digitální televizi MAGENTA TV (dříve T-Mobile TV) a spustil první kampaň na její podporu. Nová jarní kampaň pokračuje v budování povědomí o této službě a na rozdíl od té podzimní, kde hrály prim statické vizuály v online a OOH formátech, je součástí media mixu nyní i televize.

I tato kampaň pochází z dílny agenturního týmu Ticino (z WPP) a komunikuje její hlavní výhody – širokou nabídku kanálů pro celou rodinu a možnost sledovat obsah až na šesti zařízeních současně. Žánrovou pestrost programové nabídky ilustrují ve spotu a na vizuálech různé převleky televizního hlasatele Alexandera Hemaly, který reprezentuje televizní vysílání pro každého člena rodiny a při své roli hlasatele pro všechny se rozhodně nadře více než kdysi na Kavčích horách.

 

Kampaň startuje 9. května na televizních obrazovkách, postupně se objeví také v tištěných médiích, online prostoru, na sociálních sítích, na podcastových platformách a v místě prodeje.

Ladislav Báča, Head of Brand & Marketing Communication, T-Mobile Česká republika, uvedl:

„Nová kampaň zdůrazňuje dva klíčové benefity MAGENTA TV, a to pestrou programovou nabídku a možnost sledovat online televizní obsah až na šesti zařízeních zároveň. Reagujeme tím na změny ve způsobu sledování televize a často velmi rozdílné žánrové preference členů jedné domácnosti. Rodinné hádky o televizní ovladač jsou dávnou minulostí, dnes si může svou oblíbenou televizní zábavu užívat každý bez omezení-“  

Vznikly celkem tři spoty v délce 15, 30 a 60 sekund zobrazují obyvatele rodinného domu, kteří v jeden čas zapínají ke sledování MAGENTA TV. Tím nejvíce ambiciózním je přitom jistě ten nejdelší. „Alexander Hemala je ikona a symbol televizního vysílání. Jenže MAGENTA TV zvládá tolik skvělých pořadů, tolik vysílání najednou, že i pro největšího profíka je náročné s ní udržet krok. To je motiv, který se objevuje ve všech dalších výstupech, od bumperů přes personalizovaná videa na YouTube až po obsah na sociální sítě,“ říká Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino.

TV spot režíroval Marek Partyš v produkci Bistro Films a natáčel se na několika lokacích na Praze 6. Kostýmy reprezentující rozmanité žánry televizní zábavy na míru vytvářel kostýmový designér Oscar Charpentier.  TV spot doplňuje také série personalizovaných videí, která se budou v pre-roll formátech objevovat jako úvod do tematických sekcí na YouTube. Klíčový vizuál byl vytvořen pomocí CGI (Computer Generated Imagery) a vyobrazuje Hemalu, pokaždé v jiném přestrojení, na šesti různých zařízeních současně.

Kampaň bude k vidění do konce června na televizních obrazovkách, v tištěných i online médiích, na podcastových platformách, na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube a TikTok), v obchodních centrech a na kamenných pobočkách operátora, kde kromě vizuálů v tištěné i digitální podobě poběží také audio spoty.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: