Alza.cz přináší sbírku reklamních klišé. Zcela záměrně
Největší internetový prodejce elektroniky se opět vyšvihl ve své e-mailové komunikaci. Tentokrát si pro své odběratele připravil sbírku marketingových klišé natolik intenzivní, že bylo zřejmé, že jde o parodii. To, že jde u humor, naznačuje ostatně už pán s účesem „vpředu byznys, vzadu párty" ve fialovém saku na cover fotografii newsletteru. Jeho marketing vás prý dostane.
Hned první produkt otevírá klasika sloganů: více než. Tentokrát je Huawei P30 více než mobil .
Na cestách se hodí pracant i společník, musí být ovšem ideální.
Pochopitelně za to stojíte a vaše telefonáty také. Někdejší ozdoba uší wannabe velkomanažerů (dnes ji spolehlivě nahradily Airpods) stále může najít svého kupce, když si ho nejprve pořádně vychválíte.
Následuje notně ušmudlaný klenot mezi slogany a dokonce pokus o báseň.
E-mail pak zakončuje doporučení, kterému je hodně těžké věřit.
Je pro nás svým způsobem těžké odhadnout, nakolik si satirickou práci dokážou užít i lidé, co se nezabývají marketingem profesně a vnímají ho jen jako příjemci. Doufejme tak, že i snůška klišé s velkou dávkou nadsázky může prodávat.
Zdroj: Newsletter Alza.cz
Kam dál?
V poslední době česká e-commerce scéna přišla s několika velmi povedenými newslettery. Na to, jak dva největší online prodejci elektroniky zareagovali na nejpočetnější občanskou demonstraci od roku 1989, se můžete podívat v článku Alza.cz i CZC.cz honí po Letné motýle.