Audi vytváří první tiskovou reklamu bez inkoustu
Reklama v tisku zdánlivě nemůže nabídnout nic nového. Někdy to ale chce jen skvělý nápad a bílá papírová strana je zaplněna něčím překvapivým. Přesně to se stalo i u reklamy automobilky Audi na její elektrický supersport s označením RS e-tron GT.
Agentura DDB přitom nepoužila na grafiku ani kapku barvy. Nula vypotřebovaného inkoustu na tisk reklamy totiž symbolizuje také nulové emise zmíněného automobilu.
Model RS e-tron GT je zachycen s pomocí reliéfu se 4 výškovými profily. Tím je dosaženo hloubky i vyšší realističnosti. Navíc je reklama zároveň přátelská k nevidomým. Užijete si ji totiž i při zapojení pouhého hmatu.
Grafika se objeví v letních vydáních španělských mutací časopisů Esquire a GQ, které spolupracovaly s DDB i při procesy tvorby.
Zdroj: La Criatura Creativa