BAUHAUS spouští český e-shop, nabídne přes 40 tisíc produktů

18. 1. 2022 | redakce
Síť hobby marketů BAUHAUS spouští dnes, 18. ledna, v České republice svůj e-shop. Nabídne snadný nákup s doručením domů nebo rezervaci zboží a následný odběr ve vybraném obchodu.


Zdroj: BAUHAUS 

BAUHAUS je v České republice online od roku 2020, na webu najdou zákazníci v současné době více jak 40 tisíc produktů s podrobným popisem a informací o dostupnosti v jednotlivých odborných centrech. Ode dneška 18. ledna nabídne i možnost si tyto produkty nakoupit v e-shopu.

Nabídka bude postupně doplňována o další položky, online by měl být dostupný ještě rozsáhlejší sortiment zboží, včetně vlastních značek, jako jsou například Swingcolor, Gardol nebo Probau.

„Zprovoznění e-shopu je pro nás důležitý krok vpřed. Již delší dobu jsme vnímali, že je potřeba tento prodejní kanál zákazníkům poskytnout. Cílem je umožnit zákazníkům ještě pohodlnější nákup, ať už online nebo v kamenné prodejně. Perfektní servis je pro nás prioritou,“ říká Václav Ptáčník, vedoucí oddělení E-business ve společnosti BAUHAUS, a dodává:

„V dnešní době je e-shop nezbytností. Jeho realizací jsme se zabývali od roku 2020, kdy jsme se rozhodli opustit koncernové řešení, které technologicky neodpovídalo nárokům českého zákazníka. Ten je zvyklý na velice vysoké standardy. Proto jsme se v České republice rozhodli jít vlastní cestou a e-shop jsme vyvinuli lokálně. Z tohoto pohledu pro nás pozdější spuštění e-shopu může být paradoxně benefitem, protože jsme mohli k realizaci využít ty nejmodernější technologie. Díky tomu nejen smažeme jistý technologický dluh, který jsme měli, ale dokážeme nabídnout něco navíc.“


Zdroj: BAUHAUS 

Rezervovat a vyzvednout i doručení až domů

Vedle standardního fungování bude e-shop propojen s kamennými prodejnami službou Rezervovat a vyzvednout. Zákazníkům umožňuje rezervaci zboží v jednotlivých odborných centrech a jeho rychlý odběr již do 3 hodin. „Zatímco dříve byl zájem o službu Rezervovat a vyzvednout spíše minoritní, s příchodem pandemie jsme zaznamenali výrazný nárůst poptávky, který nadále trvá. V turbulentních letech 2020 a 2021, kdy bylo kvůli měnící se situaci velmi obtížné plánování, se nám podařilo nastavit řadu zcela nových vnitřních procesů. Zároveň jsme vybudovali skladovací prostory a sestavili jsme speciální tým pro zpracování objednávek. Nyní vše funguje hladce. Věříme, že nově spuštěný e-shop zákazníky potěší a zpříjemní jim nákup,“ doplňuje Václav Ptáčník.

BAUHAUS je posledním z velkých sítí hobbymarketů, který dosud online neprodával. Své e-shopy mají Baumax, OBI a nejdéle pak Hornbach.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: