Becherovka připravila kampaň s přispěním cílové skupiny
Ilustrační obrázek, zdroj: www.lemond.cz |
Mladí lidé ve věku 20 – 25 let se podíleli na vzniku nové kampaně značky Becherovka Lemond. Skupina 16 zástupců cílové skupiny značky ovlivňovala už od samotného počátku její podobu. Páteří kampaně je televizní spot, jehož režii dostal do rukou devatenáctiletý začínající režisér Maxmilian Turek. Kampaň využívající metodu spolutvorby realizovala pro mladou a moderní značku agentura MARK/BBDO v produkci společnosti BoogieFilms.
„Během večera se děje spousta zábavných věcí. Ty nejzábavnější se ale často stanou až později. Becherovka Lemond je nápoj, se kterým můžeš být celou dobu přitom,“ přibližuje hlavní myšlenku kampaně manažer značky Becherovka Lemond Marek Grabovský.
Proces výroby kampaně už od jejího počátku silně ovlivňovala skupina spotřebitelů odpovídající cílové skupině. Tedy mladí lidé ve věku od 20 do 25 let. Na začátku agentura připravila tři sezení, při kterých mapovala sociální kontext, zjišťovala oblíbené značky a návyky spojené s konzumací alkoholu. Poté konzultovala s cílovou skupinou každý jednotlivý krok v přípravě. „Na konci je tak kampaň, která logicky a přirozeně zapadá do života spotřebitele. A to jak myšlenkou, tak formou,“ dodal Marek Grabovský
Hlavní částí kampaně je televizní spot, který poběží v komerčních televizích, vč. kabelových. Značka bude viditelná i na webu a okrajově v printu.
Reklama byla natočena v neobvyklém stylu pro dosažení maximální autentičnosti a atraktivnosti spotu. Cílem bylo zobrazit průlet nocí a zaujmout mladé lidi aby se mohli ztotožnit s danými situacemi, a pro dosažení reálnosti byl spot natáčen v realných prostředích a situacích za běžného provozu pro dosažení přirozeného a autentického výsledku. Režisér a minimální štáb se v průběhu natáčení snažili maximálně splynout s okolím a nechat hlavní protagonisty opravdu si noc s Lemondem užít.